Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2005 klo 23:22 memmu kirjoitti:Meille hammashoitolasta suositeltiin purkan käytön aloittamista jo 9kk iässä. Pieniä purkkapaloja ruokailujen jälkeen. Eikä kuulema haittaa vaikka nielaiseekin palasen. Olen pienentänyt purkkatyynyn noin 11-12 osaan, ja mielellään poika pureskelee palasia. Xylitolinhan on todettu ehkäisevän korvatulehduksia, ja jostain olen lukenut, että viisi kertaa päivässä on suositeltu annos, jotta siitä olisi hyötyä. En tiedä tuosta sitten... Mutta näin meillä.
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2005 klo 22:26 katrillix kirjoitti:Meillä 2-vuotiaskin vielä nieleskelisi purkan. Ja kaverille lääkäri oli sanonut et ne voi oikeesti jäädä sinne umpisuoleen ne purkan palat, ettei kannata kovin paljon antaa nieleskellä, tuskin muutamasta on vaaraa. Esikoinenkin niitä kyllä aika lailla aluksi nieleskeli.
Itse olenkin antanut jo vuodenikäisestä lähtien xylitol-pastilleja, valmistaja xylibon. Ainakin pääkaupunkiseudulta löytyy isoimmista kaupoista. Tyttö tykkää ihan kamalasti! Suosittelen!
Ja tajusin juuri että tyttö sairasti viimeisen korvatulehduksen juuri ennen kuin täytti vuoden (nyt toisiaan kaksi vuotta)... Ekan vuoden aikana oli 6-7 korvatulehdusta. Liekkö asioilla yhteyttä... En tiedä, en, mut mielenkiintoista.