purkaan tuntoni jonnekin, kunhan saan tän jonnekin ulos itsestäni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkaus harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purkaus harmaana

Vieras
Miten sattuu aina kaikki kasaantumaan samaan aikaan. Onhan se niin, että sitä seesteistä on pitkään, mutta nyt on kyllä ihan loppu slut olo, että tekis mieli vetää peitto korviin ja nukkua.

Tilillä rahaa -15e. Auton tankki tyhjä. Vessapaperi, shampoo loppu. Rahaa tulee ylihuomenna.
Mun kilpirauhasarvot on seilanneet jo kohta vuoden vajaalla eikä mikään tunnu tehoovan. Sen vuoksi väsyttää aivan julmetusti.
lapset kiljuu ja tappelee koko ajan. Ja varmasti juuri siksi, ett kaipaavat huomiota äidiltä, joka on umpiväsynyt ja kiukkuinen.
Astianpesukone sanoi sopimuksen irti ja takuu meni vuosi sitten umpeen. Se siitä sitten.
Mun paras ystäväni muuttaa reilun viikon päästä toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, joten tullaan näkemään aika lailla harvoin.
Ja eilen sain tietää, että rakkaalla isoäidilläni on pitkälle levinnyt syöpä. Mä en vaan jaksa just nyt enään mitään ylimääräistä kiitos.

Voi kurja.

Muutama asia on jo aloitusviestissäkin hyvin (lapsia on, ystävä on, auto on ja asuntokin varmaan on... ja isoäiti on rakas, vaikka sairas onkin...) Keksitkö millään muuta?

Halit. Päiviä tulee ja päiviä menee.

On mulla moni asia hyvin, on auto, koti ja perhe, mutta nyt vaan niin iski totaallinen väsymys, kun selvisin eilen kuullusta shokkiuutisesta ja se tärähti tuonne takaraivoon tosissaan. Rupes vaan kelaa, että miksi kaikki sattuu just NYT.

Voi sinua, ymmärrettävää, että sitä kyselee miksi.

Toisaalta, sanotaan että kun hammasta särkee pitää pudottaa tiiliskivi varpaalle - hampaan särky tuntuu vähemmän pahalta. Tiedä sitten siitä...

Mutta toivon että kohdallasi eri elämänalojen vaikeudet suhteellistuttavat toisiaan niin että jaksaisit luottaa siihen, että tulee toinen päivä ja toinen mieli, parempi...

Halaa rakkaitasi, halaa itseäsi.

Yhteistyössä