H
"hauvau"
Vieras
hei tietääkö kukaan mitä tämä voisi olla: olen ekaa kertaa raskaana rv 16+5, kävin jumpassa ja sen jälkeen kun kävelin kotiin (alle kilometrin matka) niin alavatsaa/kohtua sattui koko ajan, puristavaa, tasaista, "tiukkaa", kipua, joka hellitti aina heti jos pysähdyin. Samoin nyt kun olen vain istuskellut, mitään kipua ei ole ollut. En ole moista kipua ennen koskaan kokenut, oli erilaista kuin kuukautiskivut.
Missasin neuvolan soittoajan, en tiedä pitäisikö tämmöisesta huolestua? Tai pitäisikö liikuntaa vähentää? (jumppa ei nimittäin tuntunut yhtään raskaalta tai epämiellyttävältä vaikka siellä hypittiinkin, tämä kipu alkoi vasta n. 10 min jumpan jälkeen kun olin kävellyt noin 150m aika reippaasti).
Missasin neuvolan soittoajan, en tiedä pitäisikö tämmöisesta huolestua? Tai pitäisikö liikuntaa vähentää? (jumppa ei nimittäin tuntunut yhtään raskaalta tai epämiellyttävältä vaikka siellä hypittiinkin, tämä kipu alkoi vasta n. 10 min jumpan jälkeen kun olin kävellyt noin 150m aika reippaasti).