Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täällä päin vaan tuntuu ettei ihmiset innostuAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Ottaisin heti, isoa kupua tarvitsee aina ja jos ei tarvitse, sen voi myydä.
Alkuperäinen kirjoittaja synnytär:Jos saisit tupperwaren ison suorakaiteenmuotoisen kakkukuvun kiitoskukaksi, ottaisitko esittelyn?
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Jos aika on huono? Kesällä on vaikea saada porukkaa kasaan, ihmiset ovat lomilla, poissa paikkakunnalta jne.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja synnytär:Jos saisit tupperwaren ison suorakaiteenmuotoisen kakkukuvun kiitoskukaksi, ottaisitko esittelyn?
Minä en ottasi, se on kumminkin niin matala että kun siihen kakun tekee niin se kupu ei enää sovi päälle!
Alkuperäinen kirjoittaja mimppu:että jos pittää esittelyn eikä kukkaan mittään tillaa niin saako siitä huolimatta sen kiitoskukkasen?
Alkuperäinen kirjoittaja synnytär:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja synnytär:Jos saisit tupperwaren ison suorakaiteenmuotoisen kakkukuvun kiitoskukaksi, ottaisitko esittelyn?
Minä en ottasi, se on kumminkin niin matala että kun siihen kakun tekee niin se kupu ei enää sovi päälle!
Matala? Kuinka korkean kakun sinä teet? Kyllä minun kakut on siihen mahtuneet vallan mainiosti
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja synnytär:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja synnytär:Jos saisit tupperwaren ison suorakaiteenmuotoisen kakkukuvun kiitoskukaksi, ottaisitko esittelyn?
Matala? Kuinka korkean kakun sinä teet? Kyllä minun kakut on siihen mahtuneet vallan mainiosti
![]()
Ainakaan siihen pyöreään (olikohan se exclusive juhlakupu) ei minun tekemät kakut korkeutensa puolesta sovi, eikä ne minun mielestä ole edes korkeita ne kakut...
Alkuperäinen kirjoittaja Vilijonkka:Onko tuo kakkukupu tulossa heinäkuussa emännänlahjaksi vai? Nettisivuilla ei vielä ollut mainintaa. Itse odottelen jotain sopivaa emännänlahjaa, ja pidän vasta sitten kutsut.
Mulla löytyy peräti kaksi kipaletta näitä suorakaiteen muotoisia kakkukupuja. Mulla on paljon Tupperwarea, mutta nuo kakkukuvut ovat eniten käytettyjä.Alkuperäinen kirjoittaja synnytär:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja synnytär:Jos saisit tupperwaren ison suorakaiteenmuotoisen kakkukuvun kiitoskukaksi, ottaisitko esittelyn?
![]()