Pureminen ja Raapiminen

  • Viestiketjun aloittaja titi34
  • Ensimmäinen viesti
titi34
Itse naisena pidän reippaista,joskus rajuistakin otteista sängyssä. Tuntuu hyvältä kova puristelu,pureminenkin kun tietää oikeat paikat...esim. niskan molemmin puolin ihosta voi purra ja se tuntuu hyvälle. Mitä mieltä olette puremisesta? Entä mitä mieltä miehet ovat raapimisesta tai jos kynsillä puristaa niin että jää jäljet ihoon?
 
Kolkku
Alkuperäinen kirjoittaja titi34:
Itse naisena pidän reippaista,joskus rajuistakin otteista sängyssä. Tuntuu hyvältä kova puristelu,pureminenkin kun tietää oikeat paikat...esim. niskan molemmin puolin ihosta voi purra ja se tuntuu hyvälle. Mitä mieltä olette puremisesta? Entä mitä mieltä miehet ovat raapimisesta tai jos kynsillä puristaa niin että jää jäljet ihoon?
Itse ainakin pidän sängyssä estottomista naisista ja siitä että olen myös himon kohteena. Mitään yleispätevää on vaikea sanoa kun kaikki ihmiset ovat kuitenkin yksilöitä ja mikä toisen tekemänä tuntuu hyvältä ei välttämättä olekaan niin hyvä juttu jonkun toisen kanssa.
 
titi34
Totta! Joskus joku saattaa yllättää tekemällä jotain mikä tuntuukin hyvälle. Esim. itse olen sellainen ettei mua saa koskettaa ns."ilman lupaa" turha edes yrittää alkaa hieromaan,se ei onnistu jos vaistoan että siinä on jotain taka-ajatuksia.Ja toinen etten yleensä pidä mistää silittelystä. Erään illan vieton päätteeksi eräs ystäväni(miespuolinen)tuli vielä hetkeksi luokseni ja silitteli sääriäni ja se olikin aivan okei. Se ei johtanut mihinkään. Ja yllätyin että hänen kosketus tuntui sitten niin lempeältä. Tärkeää oli ettei siinä tilanteessa yritetty puristaa mitään jännitteitä ilmaan...
 
nallenpaska
Kerran Ti-Ti-Nalle alkoi sängyssä raapia ja purra mua ja murisi kuin järkeä vailla. Vähän kyllä pelotti mut loppujenlopuksi selvisin hengissä ja sain orkun.
 
..Nenne..
Menee kyllä jonkinverran kulloisenkin mielialan mukaan. Käytän kyllä itse erittäin mielelläni reippaita otteita ja pidän siitä että niitä käytetään minuunkin. Itselläni "herkin" paikka puremiselle on olkapäät.. menen totaalisen sekaisin kun olkapäätäni purraan :)
 
Kaula & nivus
Musta taas on ihanaa, jos mies vie - joskus. Minulla kaula on puremisen kohdalla se herkin paikka - harmi vaan kun siitä jää julkinen jälki. Toinen paikka on nivustaive... Auta armias että se kiihottaa.
 
Mies 38v
Muistan joskus poikamiesvuosina yksi tyttöystävä raapi peuhatessamme selkäni naarmuille, jopa hieman verillekin pitkillä punaisilla kynsillään - pidin sitä e r i t t ä i n kiihottavana.
Taisipa hänen nautintoa tuottavista kynsistään muodostua minulle jonkin asteinen fetissi, sillä aina kun näen huolitellut kynnet katson kyllä tätä leidiä yleensä "sillä silmällä".
Mainittakoon, että värillä ei ole väliä "so-last-season" ranskalainen manikyyri on ehkä tällähetkellä mielestäni siistein/seksikkäin/tyylikkäin.
 
titi34
Alkuperäinen kirjoittaja Mies 38v:
Muistan joskus poikamiesvuosina yksi tyttöystävä raapi peuhatessamme selkäni naarmuille, jopa hieman verillekin pitkillä punaisilla kynsillään - pidin sitä e r i t t ä i n kiihottavana.
Taisipa hänen nautintoa tuottavista kynsistään muodostua minulle jonkin asteinen fetissi, sillä aina kun näen huolitellut kynnet katson kyllä tätä leidiä yleensä "sillä silmällä".
Mainittakoon, että värillä ei ole väliä "so-last-season" ranskalainen manikyyri on ehkä tällähetkellä mielestäni siistein/seksikkäin/tyylikkäin.
Eräs mies kertoin kerran että joku oli seksin aikana raapinut hänen selkänsä siihen kuntoon että niistä naarmuista oli tihkunut verta. Eikai siinä muuten mitään,mutta paitaa oli tullut jälkiä,joten oli siinä työpaikalla kollegoilla ihmettelemistä jotka olivat huomanneet...;-) Itse hän oli tajunnut tilanteen vasta paidan riisuessaan.
 
vierailija
Muistan joskus poikamiesvuosina yksi tyttöystävä raapi peuhatessamme selkäni naarmuille, jopa hieman verillekin pitkillä punaisilla kynsillään - pidin sitä e r i t t ä i n kiihottavana.
Taisipa hänen nautintoa tuottavista kynsistään muodostua minulle jonkin asteinen fetissi, sillä aina kun näen huolitellut kynnet katson kyllä tätä leidiä yleensä "sillä silmällä".
Mainittakoon, että värillä ei ole väliä "so-last-season" ranskalainen manikyyri on ehkä tällähetkellä mielestäni siistein/seksikkäin/tyylikkäin.
 

Yhteistyössä