Puregonin pistämisessä ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Auppis

Jäsen
28.05.2012
50
0
6
Onkohan kenelläkään käynyt näin Puregonin kanssa:

Pistin tänään neljännen kerran Puregonia ja annoksena oli 100 iu:a (kolme aiempaa ollut annoksella 75, ja tänään määrättiin nostamaan annosta). Pistämisen jälkeen pidin neulaa ihossa 10 sekunttia, mutta kun vedin neulan pois, pistokohdasta tuli nestettä (eli varmaan lääkeainetta) enemmän kuin vain pari tippaa. Kun määrät on minimaalisen pieniä jo valmiiksi, meniköhän annos nyt ihan pieleen?

Moi :)

Mulle on käynyt samalla tavalla kerran, eikä vaikuttanut lopputulokseen. Yhtään en tiedä miksi niin kävi... Mulla oli myös 100IU annostus. Saatiin 14 munasolua, joista 13 kypsää. 11 hedelmöittyi ja siirtokelpoisia alkioita jäi 6 kpl. (eka PAS näistä tulossa)
Kannattaa varmaan kysyä ammattilaisilta vielä jos arveluttaa hoidon onnistuminen.

Tsemppiä!

Okei! Kiitos huojennuksesta! :) Mä luulen, että johtui siitä, kun en huomannut päästää vatsamakkaraa puristuksesta ennen kuin otin neulan pois ihosta.

Mulla on pco ja ongelmana on ovuloimattomuus. Me toivotaan yhtä-kahta follia, koska ei olla koeputkihoidossa, joten pelottaa, että sieltä kasvaakin kerralla useampia. Kolmen 75 IU:n pistopäivän jälkeen yhtään johtofollia ei näkynyt, joten nyt jatkan isommalla annoksella kp 11-15 ja kp 16 on seuraava ultra.

Kuinka kauan sulla oli pistoksia 100:n annoksella? Entä oliko sulla pco-taustaa, kun noin monta saitte kasvatettua?

Mulla munanjohtimet tukossa, joten tehtiin IVF (koeputki). Muistaakseni puregonia pistin ainakin 6 tai 7 pv ja rinnalla alkaen kp5 pistin orgalutrania, en äkkiseltään muista tarkasti miten se meni (olen töissä).

Toivottavasti teillä tärppää! Mukavaa syksyä sinulle :)

Kiitos! Mulla on jo 11. pistospäivä tänään ja huomenna on jälleen ultra. Taitaa olla hitaasti kypsyvää sorttia nuo mun follit. : /

Mukavaa syksyä sinnekin! Toivottavasti PAS onnistuu! :)

Yhteistyössä