Puregon....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiinuli81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tiinuli81

Jäsen
25.10.2007
731
0
16
Siirryin clomeista puregon pistoksiin. Clomit eivät kasvattaneet yhtään johtofollia joten siksi pistoksiin. Onko kohtalotovereita joilla ei clomit ole tehonneet? Kuinka puregon on tehonnut? Mä aloitan annostuksella 25 kp 4-(8-9)

-Tiinuli-

En tiedä Puregonista, mutta Menopur on vastaava valmiste.. Eli mulla oli clomit kp 5-9 1tbl ja seuraavassa kierrossa kp 3-7 2tbl, ei mitään vaikutusta. Menopuria pistelin aikas paljon, alussa 75IU viikon ja sitten 150IU ja lopulta kolme follia oli ja inssi tehtiin :)

Mulla on ollut sama ongelma mutta sitä on hoidettu molemmilla yhtä aikaa. Ensin pitkään clomeja 1tbl/pvä, sitten pari päivää Puregonia 50-75IU ja kun sitten alkoikin kasvaa taas useampi niin siirryttiin uudelleen Clomeihin.. sitten taas Puregoniin... B)

Hyvä folli saatiin mutta inssistä silti nega.
Nyt vaihdettiin Arimidexiin ja sen lisäksi luultavasti vielä Puregonia. Aamulla selviää kun menen ultraan.

Mulle lääkäri ei puhunut edes semmoisesta että voisi molempia käyttää vuoron perään...tokkopa edes tietää....tuntuu niin hölmöltä tuo pienemmästä annostuksesta aloittaminen!! Jos clomit eivät tehonneet edes 3tab niin kuinka jokin 25IU vois puregonia voisi tehota?? Tuntuu että rahat menee hukkaan...ja viimeksi kun näkyi ultrassa yksi erilainen ja vähen isompi munis ni miks sitä ei alettu kasvatteleen vaan nyt nollataan taas primolutilla.... :ashamed:

-Tiinuli-

Yhteistyössä