Puregon pisto, mihin aikaan?

Mulla ei oo ollu puregonista haittavaikutuksia. Oon pistäny illalla, esim. tässä kierrossa noin klo 20 aikaan illalla. Mä oon pistäny nyt neljänä iltana, huomenna kontrolli. Annoksena on ollut 33 iu.
 
Se vähän riippuu, mulla on kokemusta hurjat yksi kierto ennen tätä:) Silloin oli niin että kp 13 oli suurin folli 8,5mm ja sitten pistin puregonia kp 13- kp 16, eli neljä päivää 33 iu ja menin ultraukseen kp 17 niin suurin folli oli 14,5. Sitten jatkui pistely, ja ovisplussa tuli kp 20 jolloin folli oli laskennallisesti 19mm. Eli suunnilleen 1,5mm kasvoi folli vuorokaudessa.

Riippuu siis kovasti siitä milloin pistokset aloittaa että milloin ovis todennäköisesti tapahtuu. Mutta tuossa siis meni pistelyä 7 päivää ennen ovisplussaa.
Uskoisin että lääkärit ovat varautuneet siihen ettei ovis voi mennä ohi, eli folli ei niin paljon voi spurtata että ovis tapahtuisi tiettyä aikaa nopeammin, mutta tämä on vain arvelua:)
 
Luna_82: Mihin kierron aikaan olet aloittanut pistot? Montako kontrollia sinulla oli? Onko aiemmin tutkimuksissa löydetty syytä? Oliko sinulla muuten irroituspistosta? (Kyselyikä :D )

Mulla nyt kp4 ja kp5 alkaa siis pistot.
 
Mulla on pco. Alkukierrossa oli tuolloin edellisessä hoitokierrossa anazol kp 3-7 sitten kp 13 huomattiin ettei follia kasva niin jatkettiin puregonilla.
Nyt söin anazol kp 3-10 ja kp 11 alkoi puregon. Mulla varmaan siis vähän erilainen hoito kuin sulla, me mennään "kotitouhuilla" eli ei inssiä.
Ennen näitä hoitoja oli clomi-kiertoja. On mulla irrotuspiikkikin hoidossa mukana (pregnyl).
Kontrolleja mulla on yleisesti tarvittu pari, kun ekassa ei välttämättä oo näkyny kasvavaa follia. Mutta piikitykset on kyllä tehokkaampia. Mulla ei kai aloiteta puregonia heti alkukierrosta, koska mulla on korkea AMH-arvo (pco-juttuja) ja se voi aiheuttaa sen että piikityksellä kasvaa helposti liian monta follia. Huomenna on tosiaan kontrolliultra, ja jännitys on suuri kasvaako mitään vai liikaa vai mitä on tapahtunut:)
 

Yhteistyössä