puranpas nyt tännekin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miniä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja bullis:
ap:n jutuista päätellen tässä on muutakin taustalla kuin vain sitä, että mummo tahtoo olla mummo. Mutta kun en sitäkään varmaksi tiedä (toisin kuin monet muut tuntuvat täällä tietävän), niin en puutu asiaan sen enempää kuin että etköhän AP itse tiedä miten on parasta toimia! Mitä mieltä lapsen isä on asiasta??

on puun ja kuoren välissä. ei taho loukata äitiään eikä minua, mutta pakon edessä on sitten välillä kieltänyt äitiään tai sanonut takaisin. ja mua yrittää aina lepytellä kun anoppilassa on käyty

Kannattaisikohan sinun ihan oikeasti kasvaa aikuiseksi ja katsoa peiliin? Tiedät ettei anoppisi varmasti tarkoita mitään pahaa ja sillä, että SINUA ärsyttää sinä asetat sinulle rakkaan (?) miehesi inhottavaan tilanteeseen..

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anna mummolle vähän tilaa, olla isoäiti lapsenlapselleen.

Miten mulla taas oli aikoinaan sellanen olo, että anoppi (jo ex) ei antanut mulle tilaa olla äiti..? Olin saanut ensimmäisen lapseni, ja välillä kyllä tuli sellanen olo ettei tiennyt olinko minä se äiti vai kenties anoppi...

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
ap:n jutuista päätellen tässä on muutakin taustalla kuin vain sitä, että mummo tahtoo olla mummo. Mutta kun en sitäkään varmaksi tiedä (toisin kuin monet muut tuntuvat täällä tietävän), niin en puutu asiaan sen enempää kuin että etköhän AP itse tiedä miten on parasta toimia! Mitä mieltä lapsen isä on asiasta??

on puun ja kuoren välissä. ei taho loukata äitiään eikä minua, mutta pakon edessä on sitten välillä kieltänyt äitiään tai sanonut takaisin. ja mua yrittää aina lepytellä kun anoppilassa on käyty

Kannattaisikohan sinun ihan oikeasti kasvaa aikuiseksi ja katsoa peiliin? Tiedät ettei anoppisi varmasti tarkoita mitään pahaa ja sillä, että SINUA ärsyttää sinä asetat sinulle rakkaan (?) miehesi inhottavaan tilanteeseen..

Eiköhän sen rakkaan miehen paikka ole vaimonsa rinnalla.. Mun exä ei ollut koskaan mun tukena, kun olisin tukea tarvinnut appivanhempieni kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:

Eiköhän sen rakkaan miehen paikka ole vaimonsa rinnalla.. Mun exä ei ollut koskaan mun tukena, kun olisin tukea tarvinnut appivanhempieni kanssa.

on toki, mut ikävään välikäteen mies joutuu jos oikeasti ei ole syytä mihinkään valtataisteluun ja joutuis turhaan kääntymään äitiään vastaan. ja luulisin että suurin osa näistä isistä kuitenkin itse haluaa että lapsi on hänenkin äitinsä kanssa läheinen..