"Puoluejohtajat Li Andersson ja Sofia Virta heittelivät syytöksiä puolin ja toisin Eurooppa-ryhmiensä Venäjä-mielisyydestä Ylen vaalitentissä."

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Persuilla on tapana soluttaa agenttinsa joka paikkaan. Saanhan minä vapaasti kuvitella, että olet tuo agentti. Vaikutat siihen hommaan passelilta.
Sinulla tuntuu olevan osaamista, joka on kuin täsmälääke lääketieteessä.
Vihreiltä löytyy yllättävää osaamista soluttautumisessa. Mutta toisaalta osaavathan ne soluttautua vaikkapa Manskulle häiriköimään liikennettä. Ei eroa mitenkään haitallisista venäjäkytköksistä.
 
vierailija
Vihreiltä löytyy yllättävää osaamista soluttautumisessa. Mutta toisaalta osaavathan ne soluttautua vaikkapa Manskulle häiriköimään liikennettä. Ei eroa mitenkään haitallisista venäjäkytköksistä.
Nyt Palstapesu paljasti, kuka vääntelee ja muuttaa harmaana tällä palstalla toisten viestejä. Olet tottunut vakoojahommissasi agenttina väärentämiseen, ja homma hoituu näppärästi myös mammapalstalla.
Olen dekkareiden ja salapoliisisarjojen ex-suurkuluttaja. Keksi haasteellisempia tehtäviä, sillä muuten torkahdan tämän sivun ääreen.
Tuo Supo-uhkauksesi on kelpo heitto työkalupakistasi.
 
Nyt Palstapesu paljasti, kuka vääntelee ja muuttaa harmaana tällä palstalla toisten viestejä. Olet tottunut vakoojahommissasi agenttina väärentämiseen, ja homma hoituu näppärästi myös mammapalstalla.
Olen dekkareiden ja salapoliisisarjojen ex-suurkuluttaja. Keksi haasteellisempia tehtäviä, sillä muuten torkahdan tämän sivun ääreen.
Tuo Supo-uhkauksesi on kelpo heitto työkalupakistasi.
Vaihda genreä, jos pääkoppa menee noin sekaisin.
Supo-heitto oli vitsi, mutta huumorintajuahan sinulla ei ole. Kokeile seuraavaksi vaikka vitsikirjaa.
 

Yhteistyössä