Puolivuotiaat vauvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nets
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nets

Vieras
Kuinka pitkiä hetkiä muilla puolivuotiaat viihtyvät yksin lattialla jne? Meillä tuo vauva tuntuu koko ajan haluavan olla sylissä. Ihan pienen hetken vain yksin syö jotain lelua lattialla tms. Sylissäkään ei paikallaan kauaa viihdy. Tapahtumia pitäisi olla koko ajan. Isänsä saa pikkuisen paljon paremmin viihtymään hetkittäin yksinkin.

meillä noustiin puolvuotispäivänä tukea vasten pystyyn eli alkoi viihtymään jo aiemmin kun osasi ryömiä/kontata ja sai lelut käsiinsä. minä tietty maitobaarina sain aikaan syliin haluamisen.

Meillä on sama tilanne kuin alottajan kanssa, puolivuotias on aikaisemmin viihtynyt lattialla leikkien pitkiäkin aikoja mutta nyt kun opettelee liikkumaan niin ei viihtyisi lattialla ollenkaan. syliin haluaa kokoajan tai pitäis leikkiä ja viihdyttää että olis hetken lattialla. Sylissäkään ei tykkää olla jos istutaan esim sohvalla, kiemurtelee niin kauan että mä lähden liikkeelle. Kai tää vaihe sittten helpottaa kun vauva oppii konttimaan. en oo välttämättä heti hakenut syliin jos vähän kitisee, mutta itkuun oon reagoinu.

Meillä on sama tilanne kuin alottajan kanssa, puolivuotias on aikaisemmin viihtynyt lattialla leikkien pitkiäkin aikoja mutta nyt kun opettelee liikkumaan niin ei viihtyisi lattialla ollenkaan. syliin haluaa kokoajan tai pitäis leikkiä ja viihdyttää että olis hetken lattialla. Sylissäkään ei tykkää olla jos istutaan esim sohvalla, kiemurtelee niin kauan että mä lähden liikkeelle. Kai tää vaihe sittten helpottaa kun vauva oppii konttimaan. en oo välttämättä heti hakenut syliin jos vähän kitisee, mutta itkuun oon reagoinu.

Meillä samoin. Vauva hieman alle 6kk.

Yhteistyössä