Puolivuotiaalle viinirypälettä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tulos

Vieras
Olkoonkin tosi makeaa ja varmasti liian makeaa, mutta annoin silti. Kuorittuna ja paloiteltuna noin puolikkaan rypäleen, joten ei saanu paljon.

Mut pakko oli antaa, kun se on teidän vika. Joku teistä eilen sai mut huolestumaan, kun kerroin, ettei meidän vauva syö lainkaan hedelmä- tai marjasoseita.

Mutta kyllä se tuosta tykkäs, söi mielellään, joten en usko, että kyse on siitä fruktoosi-intoleranssista. =) Kaupan hedelmäsoseet ei vaan maistu, pitää koittaa tehdä nekin itse.

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Miten saatte kaikki torjunta-aineet ym myrkyt niistä pois?

Pesin ja olin vielä kuorinutkin (veitsellä eli aika iso kerros lähti ;) ), joten tokkopa siinä oli suurta määrää. Saatikka kun ottaa huomioon, että vauva sai sitä n. puolikkaan verran. :D

Mutta odotin enemmän kivitystä, kun annoin noin sokerista. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Pesin ja olin vielä kuorinutkin (veitsellä eli aika iso kerros lähti ;) ), joten tokkopa siinä oli suurta määrää. Saatikka kun ottaa huomioon, että vauva sai sitä n. puolikkaan verran. :D

kaupan hedelmäsoseet on ihan yhtä sokerisia. joihinkin vielä lisätty hedelmäsokeria.

Taitaa kuoren läpi mennä sellaiset myrkyt, että auttaneeko kuoriminen.. Italiassa kävin viime kesänä ja hurjalta ne viinirypäleviljelmät näytti, kun olivat suurien autoteiden varsilla ja vieressä. Myrkkyjen lisäksi vielä autojen saasteet yms. On käynyt pari kertaa mielessä, kun kaupassa viinirypälerasiaa kärryyn nostaa..

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

kaupan hedelmäsoseet on ihan yhtä sokerisia. joihinkin vielä lisätty hedelmäsokeria.

Mut onko niissä tarjollakaan viinirypälettä (en ole nähny)?

Ja joo, tiiän noista myrkyistä, mut lähinnä siks, kun halusin testata tuota sokeri-juttua. Sai se yks tyyppi minut huolestumaan, kun ehdotteli, että meidän vauvalla on fruktoosi-intoleranssi. =) Sitä kun saa tämmöisen vielä hormonihuuruisen äitikän niin helposti tolaltaan, kun maalaa piruja seinälle aiheena vauvan terveys..

Yhteistyössä