Puoliverisestä prinssistä kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Kuinka jännittävä kyseinen leffa on verrattuna edellisiin? Mietinnässä 9-vuotiaan vieminen leffaa katsomaan. On katsonut kaikki edellisetkin, vaikkakin dvd:ltä kun ei ole aiemmin päässyt niitä elokuviin katsomaan. Valkokankaalta on tietty ihan eri katsoa elokuvaa kuin kotisohvalta dvd:ltä.

Niin tai siis paremminkin paljonko on ällötyksiä näkyvissä, jännitystä saa olla, mutta ällöjutut ei ole nyt hyviä kuulemma.

Minusta se oli paljon "miedompi" kuin edellinen, oliko se ikäraja nyt 11? Voisin ajatella tarinan tuntevalle 9-vuotiaalle oikein hyvin.

Höh, varmastikin oli siis 11, kun asiaa harkitset :D *vielä pöllämystyneenä*

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Minusta se oli paljon "miedompi" kuin edellinen, oliko se ikäraja nyt 11? Voisin ajatella tarinan tuntevalle 9-vuotiaalle oikein hyvin.

Ikäraja on K-11. Finnkinon sivuilla lukee, että kyseinen ikäraja tarkoittaa, että 9-vuotias voi mennä katsomaan elokuvaa täysi-ikäisen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:

Ikäraja on K-11. Finnkinon sivuilla lukee, että kyseinen ikäraja tarkoittaa, että 9-vuotias voi mennä katsomaan elokuvaa täysi-ikäisen kanssa.

Näin juuri. Muistelen, että jollekin HP-leffoista oli aluksi tulossa korkeampi ikäraja, mutta kai ne kaikki ovat saaneet k11-leiman.

Näin juuri. Muistelen, että jollekin HP-leffoista oli aluksi tulossa korkeampi ikäraja, mutta kai ne kaikki ovat saaneet k11-leiman.

Mutta mua siis kiinnostaa oliko siinä kovinkin visuaalisesti kuvattuja kohtia kaikenmoisista ällötyksistä. Tyttö kun itse arveli, että jos on jotakin sellaista paljon kun ei tykkää sellaisista.

Mutta mua siis kiinnostaa oliko siinä kovinkin visuaalisesti kuvattuja kohtia kaukenmoisista ällötyksistä. Tyttö kun itse arveli, että jos on jotakin sellaista paljon kun ei tykkää sellaisista.

No, anteeksi, ilmaisuni "miedompi" ei siis ollut riittävä. :) Suomeksi: paljon vähemmän ällötyksiä ja suuria taistelukohtauksia,kuin edellisessä.

Mutta mua siis kiinnostaa oliko siinä kovinkin visuaalisesti kuvattuja kohtia kaukenmoisista ällötyksistä. Tyttö kun itse arveli, että jos on jotakin sellaista paljon kun ei tykkää sellaisista.

No, anteeksi, ilmaisuni "miedompi" ei siis ollut riittävä. :) Suomeksi: paljon vähemmän ällötyksiä ja suuria taistelukohtauksia,kuin edellisessä.

Okei thanks.. voitais siis mennä leffaan.

Kannattaa muistaa et leffassa se elokuva voi vaikuttaa pelottavalta kovien äänien ja ison screenin vuoksi.

kaveri oli menossa katsomaa transformers 2 8v poikansa kanssa ja oli myös nähnyt edellisen dvd:ltä. Katsoi leffan ja tokas et "oli ihan hyvä et ei menny"

siitä saa ihan erilaiset "kicksit" elokuvissa kuin kotona. äänet ja tehosteet tekee niin paljon.

netis sen saa katottua ja hetken katsoin sitä..

ai nii ja riippuu onko sun 9v kuinka "herkkä"

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Kannattaa muistaa et leffassa se elokuva voi vaikuttaa pelottavalta kovien äänien ja ison screenin vuoksi.

kaveri oli menossa katsomaa transformers 2 8v poikansa kanssa ja oli myös nähnyt edellisen dvd:ltä. Katsoi leffan ja tokas et "oli ihan hyvä et ei menny"

siitä saa ihan erilaiset "kicksit" elokuvissa kuin kotona. äänet ja tehosteet tekee niin paljon.

netis sen saa katottua ja hetken katsoin sitä..

ai nii ja riippuu onko sun 9v kuinka "herkkä"

Ei tyttö nyt ekaa kertaa elokuvissa kuitenkaan ole. Että kyllä se tietää mitä on katsoa elokuvaa valkokankaalta. Ollaan oltu jopa tosi hienossa 4D-leffassa Israelissa eli tehostejutut on tuttuja eikä Potterista nyt onneks mitään pomppaa screeniltä ulos eikä penkit putoa alaspäin. Tyttö vaan itse pohti, että jos siinä on enemmän 'ällötyksiä' kuten itse sanoo.

Minusta tämä leffa oli vähän semmoinen välimallin leffa, kerättiin odotuksia ja paineita loppurytistelyihin, ei oikein vienyt tarinaa eteenpäin ja oli sitä teinihihittelyä ja pussailua, mutta minä tykkäsin ja samoin teinipoikamme :)

Minusta tämä leffa oli vähän semmoinen välimallin leffa, kerättiin odotuksia ja paineita loppurytistelyihin, ei oikein vienyt tarinaa eteenpäin ja oli sitä teinihihittelyä ja pussailua, mutta minä tykkäsin ja samoin teinipoikamme :)

Sellaiseksihan se kirjakin aikanaan arvosteltiin ja silti itse tykkäsin siitä kovasti.

Sellaiseksihan se kirjakin aikanaan arvosteltiin ja silti itse tykkäsin siitä kovasti.
Mietin jo tuossa, että spoilasinko jo liikaa :) Mukavaa leffakäyntiä teille!

Yhteistyössä