Puolituttu seurustelee avomieheni kanssa!?

  • Viestiketjun aloittaja Meliina
  • Ensimmäinen viesti
hmph
Alkuperäinen kirjoittaja jännää:
mutta miten, oliko tää puolituttu hänen kaveri? siis facebook kaveri, jos ei niin miten hän ne jutut lukee, ja toiseksi eihän hän näe kaikkia kuvia...sekavaa..
Jos tämä juttu olisi tosi, niin tämä puolituttublimbo olisi sitten sellainen typerys, joka ei osaa fb:n salaustekniikkaa. :D :D :D
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Alkuperäinen kirjoittaja jännää:
mutta miten, oliko tää puolituttu hänen kaveri? siis facebook kaveri, jos ei niin miten hän ne jutut lukee, ja toiseksi eihän hän näe kaikkia kuvia...sekavaa..
Jos tämä juttu olisi tosi, niin tämä puolituttublimbo olisi sitten sellainen typerys, joka ei osaa fb:n salaustekniikkaa. :D :D :D
ei kaikki halua, että kuvat näkyvät vain ja ainoastaan kavereille. osalla on, että näkyy kaverien kavereille tai vielä laajemmallekin. Itsekkin välillä käyn katselemassa kaverien kaverien kuvia jos niitä vaan pääsee katsomaan. Varsinkin jos niihin on tägätty joku kaveri, niin usein pääsee katsomaan koko kansion läpi ilman estoja.
 
Meliina
Puolitutun kanssa olemme Facebookissa kavereita.
Ei pitäis kiusata itseään näin, mutten voi olla katsomatta niitä kuvia koko ajan. Mies on varmaan kohta kotona kun oli soittaessaan töistä lähdössä, en tiedä yhtään mitä sanon sille.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Meliina:
Puolitutun kanssa olemme Facebookissa kavereita.
Ei pitäis kiusata itseään näin, mutten voi olla katsomatta niitä kuvia koko ajan. Mies on varmaan kohta kotona kun oli soittaessaan töistä lähdössä, en tiedä yhtään mitä sanon sille.
Pidä kone hollilla ja päivitä teidän keskustelun kulkua. Silla miehellä voi muuten kestää jos se koukkaa uimahallin kautta :D
 
aina nää tuntuu ekaksi provoilta mutta sitten aina muistelee omaa tuttava piiriä niinjo löytyy vaikka mitä. ystäväni seurustelee naimisissa olevan 3 lapsen isän kanssa. kaksikin tuttava pariskuntaa on eronnut niin että miehellä onkin ollut pitkä suhde toiseen kenenkään tietämättä tai edes epäilemättä. Työporukassa oli hirveän monta miestä ketkä oli kovinkin häntäheikkejä vaikka olivat naimisissa. Kyllähän näitä vaan on.
 
näines
Mun kaverille kävi vähän samalla tavalla. Kihloissa ja monta vuotta ollut avomiehensä kanssa. Yhtenä päivänä oli joku nainen soittanut, että miksikäs sulla lukee Facebookissa, että olet kihloissa mun poikaystävän kanssa... Siitä se juttu oli sitten auennut. Mies oli yli puoli vuotta tapaillut tästä toista naista selän takana :( Ja kumpikaan ei ollut tietoisia toisistaan...
 
Juu
No onpa uskottavaa että ap kysyis tutultaan vielä kuvat nähtyään että kuka mahtaa mies olla saadakseen varmistusta. Se tuttu sit vissiin vastaa että "no daa pölö, kato niitä kuvia, ketä veikkaisit?"

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Meliina:
Stalkkasin äsken aikani kuluksi puolituttuja Facebookissa ja yksi ilmoitti alkaneensa seurustelemaan. Kuvien joukosta löytyi eiliselle päivättyjä kuvia, joissa esiintyi turhan läheisesti mieheni kanssa! En edes tiennyt että ovat nykyään tekemisissä, ovat joskus vuosia sitten olleet samassa työpaikassa.
MITÄ HITTOA!? Mies ei vastaa puhelimeen, puolitutun numeroa ei tiedustelusta saa, FB:ssä onnittelin ja kysyin kuka mahtaa olla se onnekas mies, mutta ei ole nyt kirjautuneena.
Aika uskomatonta, etten sanoisi. Mä en kannata enkä hyväksy pettämistä mutta jos itselläni olis suhde kaverin kumppaniin, niin Facebook on kyllä tasan viimeinen saitti jonne laittaisin itsestäni kuvia missä esiinnyn toisen kumppanin kanssa. :eek:
 
Meliina
No niin, täällä taas... Miehellä tosiaan oli ollut suhde toiseen jo useamman kuukauden. Oon niin vihainen itselleni, kun en tajunnut mitään! Vaikka paha tajuta kun toinen puhuu lapsenteosta ja ties mistä suunnitelmista.
Tuntuu niin pahalta kun tää tuli ihan yllättäen ja olin täysin siinä uskossa, että kaikki on mallillaan:(
 

Yhteistyössä