Puolisoni on transmies, kysy mitä haluat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tosiaan, puolisoni on transmies ja lähti sukupuolenkorjausprosessiin oltuamme 10v yhdessä naisparina.
Nyt saa kysyä mikä mietityttää niin vastaan kaikkiin kysymyksiin

Mua ei ihmetytä transsukupuolisuus sinänsä, mutta miten sukupuolen korjausprosessin jälkeen seksi "sujuu"? Tai siis tarkoitan, että jos pariskunta haluaa harrastaa yhdyntää, niin onnistuuko se jollain keinolla?

Mua ei ihmetytä transsukupuolisuus sinänsä, mutta miten sukupuolen korjausprosessin jälkeen seksi "sujuu"? Tai siis tarkoitan, että jos pariskunta haluaa harrastaa yhdyntää, niin onnistuuko se jollain keinolla?

Meillä seksi toimii hyvin ja ihan yhdyntäkin. Sukuelinkirurgian jälkeen kuntoutus oli pitkä ja nyt peniksen rakentamisesta on kulunut se kolme vuotta ja toimii kuten syntyjäänkin miehellä.
Kerran viikossa pitää tosin katetroida itsensä ja varmistaa, että jatkettuun virtsaputkeen ei tule kiinnikkeitä.
Ekat puoli vuotta leikkauksesta sai unohtaa seksin kokonaan ja sen jälkeen yhdessä opeteltu mikä kiihottaa ja mistä kohtaa tuntuu hyvältä.
Nykyään molemmat nauttii seksistä ja saa orgasmin.

Panseksuaali ja biseksuaali ovat eri asioita.
Biseksuaali voi olla miehen tai naisen kanssa, mutta ei transsukupiolisen tai muunsukupuolisen kanssa.
Itselläni ei väliä mitä sukupiolta toinen on tai on ollut.

Mä oon kyllä biseksuaali, mutta voisin olla myös transsukupuolisen tai muunsukupuolisen kanssa. Mutta en kutsu itseäni panseksuaaliksi, koska en voi sanoa, että sukupuolella ei olisi väliä. Oikeastaan ajattelen, että olen bi, mutta kiinnostukseni miehiä kohtaan on vähäinen ja olen pääasiassa kiinnostunut naisista. Yksilötasolla tämä ei tietysti päde, eli jos kiinnostun jostain miehestä niin sitten kiinnostun ja hän on harvinainen poikkeus.

Tosiaan, puolisoni on transmies ja lähti sukupuolenkorjausprosessiin oltuamme 10v yhdessä naisparina.
Nyt saa kysyä mikä mietityttää niin vastaan kaikkiin kysymyksiin

Hei minua mietityttää vähän ohi aiheen sellainen, että onko teillä lapsia tai tunnetko transmiehiä, jotka toimivat vanhemman roolissa? Olkoon sitten omia lapsia tai uusioperhe tai jotakin tältä väliltä? :) Olemme valmistelemassa hanketta, jossa tarkastellaan isyyttä eri näkökulmista. Hanke on tälläinen "erillaiset äidit" tyyppinen eli empaattinen ja suvaitsevaisuutta kasvattava.

Käytkö kaikki (suurinosa) transmiehistä genitaalileikkausessa? plus ne hormoonihoidot jne..
jossakin luin että sanottiin että *transmiehen kanssa ei voi harrastaa seksiä. (* vaikka olisi "istutettu" penis pöksyissä ja että toimiiko se ollenkaan) Ja miksi nainen haluaa vaihtaa identiteettiä mieheksi ?

Näyttää olevan vuosia vanha ketju joten luonnollista lienee kysyä nyt että tykkäätkö laittaa pizzaan ananasta?

Yhteistyössä