puolison tupakointi

Häiritseekö ketään toista puolison tupakointi? Itseäni häiritsee todella paljon, en itse polta, eikä kotona vanhempani ole polttaneet lapsuusaikanani, joten tässä varmaan syy. Ärsyttää kun vain näänkin mieheni tupakka kädessä, savu nousee korvista :kieh: . No mikä siinä ärsyttää, syitä on muutama eli ainainen yskä eli varmaankin tämä tupakkiyskä, joka häiritsee öisin, epämiellyttävä haju, pelkään mieheni terveyden puolesta, rahan tuhlaus yms. pienet asiat. Seurusteltu on kauan ja olen kaikkeni yrittänyt että mies lopettaisi tupakoinnin, mutta ei. Onko muita samasta asiasta tressaavia?Vai olenko ainut. :'(
 
Hiiriprinsessa
Kyllä täälläkin häiritsee miehen tupakointi. Se itekin yrittää tupakasta irti, mutta ei oikein ota onnistuakseen. Mua ärsytti yhessä vaiheessa eniten se, että sängystä piti kesken kaiken nukkumisen nousta tupakalle, jollon mäkin tietty heräsin, ja takastullessa mukana tuli hirveä haju. Nyt kanssa rahan meno ärsyttää, kun muutenkaan ei liikoja sitä ole, ja kaikesta muustakin karsittu.
Yritän tukea mahdollisimman paljon sitä, että pääsis eroon tupakasta. Silti välillä tulee sellanen fiilis, että "ei toi ees yritä", vaikka varmasti yrittää... Ehkä joskus ei toivottavasti enää polta...
 
alannah
Myönnän, et oon itekki polttanu mutta ties millo viimeksi eikä musta oo tupakoitsijaksi ja eipä kyll ees teekkää mieli, pikemminki päin vastoin. Mua kyll sinänsä tympii mieheni tupakointi. Oli hän muutaman kk ilman mutta vieroitus oireet oli liian tuskalliset, oli vaan pakko saaha taas polttaa. Se haju on kerrassaan oksettavaa ku hän ulkoa tulee mutta enpä vaan sille voi yhtää mittää. :whistle:
 
Häiritsi jossain vaiheessa, mutta a) olen kyllä tiennyt alusta asti että polttaa ja silti en miestä jättänyt ottamatta b) ei ole minun pussistani pois c) omat on keuhkonsa. Joten polttakoon, ihan vaikka ketjussa askikaupalla, kuitenkin sellaisia kompromissejä ollaan tehty ettei polta lapsen aikana, eikä myöskään autossa, eikä häntä tarvitse tupakoinnin vuoksi odotella. Ja näin se homma siis toimii. ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2005 klo 00:56 Ninni kirjoitti:
Häiritseekö ketään toista puolison tupakointi? Itseäni häiritsee todella paljon, en itse polta, eikä kotona vanhempani ole polttaneet lapsuusaikanani, joten tässä varmaan syy. Ärsyttää kun vain näänkin mieheni tupakka kädessä, savu nousee korvista :kieh: . No mikä siinä ärsyttää, syitä on muutama eli ainainen yskä eli varmaankin tämä tupakkiyskä, joka häiritsee öisin, epämiellyttävä haju, pelkään mieheni terveyden puolesta, rahan tuhlaus yms. pienet asiat. Seurusteltu on kauan ja olen kaikkeni yrittänyt että mies lopettaisi tupakoinnin, mutta ei. Onko muita samasta asiasta tressaavia?Vai olenko ainut. :'(
aivan kuin minun suusta olisi tuo teksti tullut :eek: paitsi että mun miehellä ei tupakkayskää ole. eniten ärsyttää se että hän pilaa terveyttänsä ja tuhlaa rahaa. ei ole mielestäni vain hänen asiansa jos terveys alkaa reistailemaan: siitä tulee kärsimään koko perhe. ja meillä kaikki rahat ovat yhteisiä joten se on myös minulta ja pojalta pois kun mies käy ostamassa tupakkaa.
 
sepi
Lopetin tupakoinnin ja vien sillä tupakka-asikin hinnalla joka päivä vaimolleni ruusun :flower:

Ja jää vielä euro tai pari taskuun joilla sitten harvemmin ostan esim. jotain isompaa. Viimeksi vein vaimon manikyyriin ja ensi kuussa haetaan Ikeasta (sori toi mainos) uudet verhot.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2005 klo 10:45 Äiskäpäiskä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2005 klo 00:56 Ninni kirjoitti:
Häiritseekö ketään toista puolison tupakointi? Itseäni häiritsee todella paljon, en itse polta, eikä kotona vanhempani ole polttaneet lapsuusaikanani, joten tässä varmaan syy. Ärsyttää kun vain näänkin mieheni tupakka kädessä, savu nousee korvista :kieh: . No mikä siinä ärsyttää, syitä on muutama eli ainainen yskä eli varmaankin tämä tupakkiyskä, joka häiritsee öisin, epämiellyttävä haju, pelkään mieheni terveyden puolesta, rahan tuhlaus yms. pienet asiat. Seurusteltu on kauan ja olen kaikkeni yrittänyt että mies lopettaisi tupakoinnin, mutta ei. Onko muita samasta asiasta tressaavia?Vai olenko ainut. :'(
aivan kuin minun suusta olisi tuo teksti tullut :eek: paitsi että mun miehellä ei tupakkayskää ole. eniten ärsyttää se että hän pilaa terveyttänsä ja tuhlaa rahaa. ei ole mielestäni vain hänen asiansa jos terveys alkaa reistailemaan: siitä tulee kärsimään koko perhe. ja meillä kaikki rahat ovat yhteisiä joten se on myös minulta ja pojalta pois kun mies käy ostamassa tupakkaa.
No mutta on polttanut jo siinä vaiheessa kuin aloitte seurustelemaan? Ja sä tiesit sen?
 
Ätyliini
Isommilta riidoilta välttyy kun ei yritä pakolla sitä puolisoa muuttaa. Jokaisella meillä on omat tapamme ja ei niistä kaikkien tarvitsee pitää. Kannattaa ainakin yrittää arvostaa toista juuri sellaisena kun hän on ja jos ei sitten millään tule toimeen toisen tapojen kanssa niin pakkoko sitä on sitten saman katon alla asua.
 
vierailija
Häiritseekö ketään toista puolison tupakointi? Itseäni häiritsee todella paljon, en itse polta, eikä kotona vanhempani ole polttaneet lapsuusaikanani, joten tässä varmaan syy. Ärsyttää kun vain näänkin mieheni tupakka kädessä, savu nousee korvista :kieh: . No mikä siinä ärsyttää, syitä on muutama eli ainainen yskä eli varmaankin tämä tupakkiyskä, joka häiritsee öisin, epämiellyttävä haju, pelkään mieheni terveyden puolesta, rahan tuhlaus yms. pienet asiat. Seurusteltu on kauan ja olen kaikkeni yrittänyt että mies lopettaisi tupakoinnin, mutta ei. Onko muita samasta asiasta tressaavia?Vai olenko ainut. :'(
 

Yhteistyössä