Puolison toiveet ryhmäseksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hukassa

Vieras
Olemme n. 45 vuotiaita molemmat. Mieheni on alkanut, tosin hyvin hienovaraisesti mutta kuitenkin, ehdotella pikku huppelissa että häntä kiinnostaisi joskus kokeilla peuhata siten, että mukana olisi joku toinen nainen. Olen itse lyönyt jutun leikiksi ja heittänyt milloin mitäkin, mutta tuntuu että asiasta on tullut miehelleni pakkomielle. Rakastan miestäni, mutta en ole valmis moiseen. Kuitenkin olen myös miettinyt, että en halua menettää häntä ja jos hän pitää moista tärkeänä, niin pitäisikö minun suostua tällaiseen vaikka ajatus ei todellakaan tunnu mukavalta. Jos tällaiselle tielle lähden, voiko siitä olla onnellista loppua? Onko kukaan lukijoista ollut moisessa tilanteessa? En tiedä miltä minusta tuntuu jos katson mieheni panevan toista naista. Saatika jos hän koskettelee minua. En ole pystynyt kunnolla nukkumaan kun olen miettinyt tällaisia.

Itse olen sitä mieltä aina ollut että näissä asioissa ei saisi ketään painostaa tekemään sellaista, mitä ei halua oikeasti tehdä. Jos todellakin koet ryhmäseksin epämieluisana niin ei sinun silloin siihen kannata ryhtyä vain miehesi takia, eikä miehesi sinua sen takia kyllä jätä. Minun mielestäni sinun kannattaisi selittää miehellesi niinkuin täälläkin sanoit ihan asiallisesti vaan; ajatus ei tunnu mukavalta etkä ole siihen valmis. Kyllä normaalin ihmisen pitäisi se ymmärtää...Jos ei ymmärrä, niin kysyppä mieheltäsi että mitä mieltä olisi ryhmäseksistä jos asetelma olisi toisin päin eli sinä, miehesi ja toinen mies...

et tietenkään suostu,jos ei itseä kiinnosta ja juuri edell. nimimerkki sanoi samaa,mitä itse tekisin eli kysyisin mieheltä,että milloin ollaan niin,että minulla on kaksi miestä sitten??

Eihan kenenkaan pida suostua mihinkaan, mika ei hyvalta tunnu, etenkaan seksin hienoviritteisella saralla. Ryhmaseksi on miehesi fantasia, muttei niita kaikkia tarvitse paasta toteuttamaan ollakseen onnellinen. Mina tuskin edes uskaltaisin tosielamassa toteuttaa fantasioitani, vaikka siihen tulisi tilaisuuskin.

Miehesi on epavarma sinun mielipiteestasi. Hiprakassa utelu kielii siita, etta han pelkaa reaktiotasi uteliaisuudestaan huolimatta. Sina et ole hanelle suoraa vastausta antanut, joten han kysyy sita kerta toisensa jalkeen. Ei asia hanelle valttamatta pakkomielle ole.

Voithan aina kysya mieheltasi tasapuolisuuden nimissa, mita han pitaisi ajatuksesta, etta sinua rakastelisi joku toinen mies hanen ollessaan kolmantena pyorana. Jos han ei pitaisi ajatuksesta, kysy, miten hanen fantasiansa poikkeaisi tasta kuviosta? Se saattaa antaa hanelle ajattelemisen aihetta.

Yhteistyössä