Puolison puhelimeen vastaaminen, viestien lukeminen jne.

Eihän se, että puoliso tietää salasanat tai vastaa puhelimeen, tarkoita sitä etteikö luottoa olisi :laugh: Eihän se sitä tarkoita että ne sähköpostit PITÄISI käydä säännöllisesti lukemassa tai tekstarit on PAKKO saada lukea.
Meillä ne nyt vaan helpottaa arkea, kun mies tarvii esimerkiksi työpaikalla jonkun tiedon säpostaan (työmaalla ei ole konetta, eikä mies hanki älypuhelinta ) tai jos puhelin soi pöydällä ja mies on ulkona niin mä voin vastata. Tai jättää vastaamatta, jos soittaja on joku tuntematon.
Ja tosiaan ystävieni kanssa salaisuudet puhutaan joko puhelimessa tai naamatusten, ei niitä viesteillä kerrota.

Ehdottomasti omat puhelimet, mä en koske hänen puhelimeensa eikä hän mun. SAatan sanoa että sun puhelimes soi tai sulle tuli viesti jos muistan.

Ehdottomasti omat tietokoneet, minä en avaa hänen konettaan eikä hän minun.

En näe mitään syytä antaa nettipankkitunnuksiani tai tilin käyttöoikeuksia kenellekään muulle, nekin ihan omat

meillä puhelimet on omia, facebook-sivu on oma, nettipankki on oma, sähköpostit ja laskut on omia. Justiinsa soitin miehelle kun tuli uuden auton vakuutuskirje miehen nimellä et saako avata.

Mun puhelimeen mies saa vastata mutta ei halua, sanoo et soittaa uudestaan jos on tärkeetä. Miehen puhelimeen en vastaa.

Meillä on omat tilit joihin ei oo käyttöoikeutta eikä tunnukset ole julkisia.

Toisten laskuja ei avata ilman lupia.

Silti meillä menee hyvin:D

lisäys: Se että ollaan naimisissa tai avopari ja on yhteisiä lapsia ei kumminkaan tarkoita et jokaikinen asia elämässä on yhteistä. Puolisot on kuitenki ainakin mun mielestä yksilöitä ja yksilöllä tulisi olla myös omat asiat.

Mun mielestä enemmänki se et on tarvetta päästä lukemaan toisen sähköpostit, naamakirjat yms. kertoo luottamuksen puutteesta. ( pitää päästä tarkastamaan mitä on jonkun kanssa jutellut ja mitä sähköposteja on laitellut )

Jos mun mies haluaa pettää niin kyllä se siihen keinot keksii vaikka saiski lukea viestit ja naamakirjan jutut. Mun facebookis on yv-viesteis sellasia asioita mun kavereilta et en usko niiden kiittelevän kovastikkaan jos mun miehellä on vapaa pääsy niitä lukemaan.

ja yhteiset naamakirjasivut on tosi ällöjä:D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Bonaire
Molemmilla on omat puhelimet, joihin toinen ei vastaa ellei erikseen pyydetä. Tekstiviestejä ei toisen puhelimesta lueta missään tilanteessa. Toistemme sähköposteja ei myöskään lueta. Joskus aivan poikkeustapauksessa toinen on pyytänyt toista etsimään omasta inboxistaan jonkun tietyn viestin, jolloin on kertonut, millä salasanalla sähköpostitili aukeaa. Kumpikin avaa oman postinsa. Tietokoneita on omia ja yhteisiä. Palkkatilit on molemmilla omat, niihin ei toisella ole mitään asiaa. Yhteisiä tilejä on kaksi, toinen perheen taloustili, jonne molemmat laittavat rahaa kuukausittain, ja lainatili, johon molemmilla on käyttöoikeus mutta josta rahaa nostetaan vain talonrakennukseen liittyvissä asioissa, niiden rahojen kulloisestakin käytöstä sovitaan yhdessä etukäteen että molemmat pysyy kartalla rahanmenosta.

Ja kyllä, meillä on eksklusiivinen avioehto :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä