Puolison masennus ja oma jaksaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mun mies romahti ihan yhtäkkiä viime viikolla, tää tuli ihan puskista. Ilmoitti tekevänsä itsemurhan jne. Mun entisessä suhteessa koin tän saman, että mies romahti (tosin silloin oltiin jo erottu, mutta yhteisiä lapsia on ja asuinvielä hänen kanssaan) ja silloin tuli itselle niin paha syyllisyyden ja voimattomuudentunne että itsekin romahdin. Tämän takia meidän lapset oli hetken vo kodissa. Nyt kun sama tilanne nykyisen miehen kanssa niin olo on yhtä kauhea kuin viime kerralla, tai oikeestaan pahempi. Syytän tuplasti itseäni ja kokoajan vaan itkettää. Haluaisin tukea miestä, mutta miten mä pystyn kun itsekin oon ihan romuna? syyllistävät viestit mieheltä vaan pahentaa oloa :( ja se että sanoi ettei pysty elämään ilman mua. Me ollaan seurusteltu vasta 1,5 vuotta eikä asuta yhdessä. Oon niin kauhea ihminen kun ajattelen vaan, et meidän täytyy varmaan erota. Pelkään että romahdan taas niin pahasti etten pysty kohta huolehtimaan lapsistani. Miehellä on hyvä tukiverkko- sukulaiset yms (nytkin sukulaistensa luona) mulla ei ketään. Olenko itsekäs jos nyt jätän miehen kun hänellä on vaikeaa? En vaan enää tiedä mitä tehdä :'(

Yhteistyössä