puolison lyömisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oikeasti, kun kaikki väittää, että jos kerran lyö, lyo toistekin.
Tulisiko tähän pinoon sellaisia, joilla on ihan faktaa, että on lyöty vain kerran, parisuhde jatkuu, ja ei koskaan enää sellaista.

minua nimittäis suhteen alkuvuosina lyötiin yhdesti, ei edes kovaa, ei jälkiä tms, vaan sellainen känninen mottaisu, ja siitä annoin vielä miehelle mahdollisuuden,
kertaakaan ei ole toistunut, ja siitä on 19 vuotta nyt .

Niin, ja jos puolisosta täytyy heti erota, kun se lyö (niinkuin kyllä minunkin mielestäni kannattaa, ainakin todella vakavasti harkita,väkivaltaiseen parisuhteeseen on typerää jäädä) Niin miksi omaa lastaa saa lyödä, repiä hiuksista ja nippailla??

(sori, oli ihan pakko. tämä on mun ikuisuusprojektini.)

Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Niin, ja jos puolisosta täytyy heti erota, kun se lyö (niinkuin kyllä minunkin mielestäni kannattaa, ainakin todella vakavasti harkita,väkivaltaiseen parisuhteeseen on typerää jäädä) Niin miksi omaa lastaa saa lyödä, repiä hiuksista ja nippailla??

(sori, oli ihan pakko. tämä on mun ikuisuusprojektini.)

sulla on hyvä projekti !!

Itse löin miestäni erotilanteessa ja muistan sen lopun ikäni...Tilanne oli kuukausien jälkeen tosi tiukilla enkä yksinkertaisesti enää pärjännyt hänelle puhumalla...En saanut sitä jatkuvaa mollaamista ja nimittelyä lasten kuullen loppumaan sitten millään.Sitten yhtenä päivänä kun se sama huutaminen taas alkoi, menin ja läiskäytin kaikin voimin häntä poskelle. Ikinä aiemmin en ollut lyönyt ketään enkä myöskään sen jälkeen.

Uusimmat

Yhteistyössä