Puolison auton käyttäminen... Jupinaa ja mussutusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tULiLAtVA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tULiLAtVA

Jäsen
24.12.2011
141
0
16
Meillä kummallakin omat autot.
Miehellä pakettiauto joka täynnä työkaluja ja aika kaameessa iskussa = sotkunen jne.

Mulla farmariauto jonka haluan olevan siisti, siellä ei ole roskia eikä ylimäärästä sälää.

Mun autolla mennään automaattisesti ja ilmanmuuta esim.koko perheen kauppareissut, sukuloinnit yms.

Mutta mä en tykkää, et mies mielivaltasesti käyttää mun autoo kaikkiin menoihinsa. Mä todella haluaisin et multa kysyttäis lupa. V*tutti HIEMAN tänäkin aamuna kauheessa kiireessä klo6 huomata et lastenistuin oli heitetty takaluukkuun ja lattialla oli tyhjiä olut-tölkkejä!! |O
Laittais sit takas paikalleen sen istuimen yms.

Heitin ne tölkit miehen autoon (:ashamed:) ja iskin lapsen suoraan vöihin (6v) kun takaluukku oli jäätyny kiinni ja oli ihan karmee kiire muutenkin.

Lisäks mä en arjessani mitään muuta vihaa niin paljon kun tankkaamista ja sit kun tankkaan muutaman kerran kuussa tankin täyteen ja toinen käyttää mun bensoja "huviajeluihin" ja taas palaa bensavalo!!!! :headwall:

Kyllä, aion myös keskustella mieheni kanssa, oli vaan pakko päästä purnaamaan :xmas:

no meillä käytän minä vastaavasti miehen autoa joka on ruma kumikä, likainen ym ja siihen ei sovi kuin kaksi. mutta se on ihana ku sillä pääsee minne vaan ja näkee kunolla!

otan yleensä sen auton jossa on tankki täydempi=)

Ei aja humalassa :D

Oli kuskannu kavereitaan ja siks se lastenistuinkin oli takaluukussa.
Ei olis porukka mahtunu sen pakuun.

Mut toi nyt oli tavallaan poikkeuskerta, mut ärsyttää mua nekin sen ajelut mun autolla kun se käy vaan vaikka kaupassa... Mun auto on kuulema jotenkin helpompi kun sen auto on aina niin täynnä tavaraa :saint:

Farmarissa saa takakontissa olevat tavarat kätevästi pois kun laskee takapenkin alas vaikka itse luukku olisi jäässä.

Roskien jättäminen siipan autoon on kyllä todella ärsyttävää.

Farmarissa saa takakontissa olevat tavarat kätevästi pois kun laskee takapenkin alas vaikka itse luukku olisi jäässä.

Roskien jättäminen siipan autoon on kyllä todella ärsyttävää.

No onpas kätevää käydä pimeässä, kiireessä ja pakkasessa kääntelemään penkkejä, että saisi toisen ihmisen jäljiltä olevan istuimen sieltä takaa pois.

Laitat vaikka miehen tästä lähtien joka käytön jälkeen tankkaamaan tankkisi täyteen ja varmistat vielä kotiin tullessaan, että onhan auto varmasti yhtä siisti kuin lähtiessä.

• Tykkää
Reactions: tULiLAtVA
Meillä on kyllä yhteinen auto, mutta ai että musta joskus tuntuu kun mulla ois miehen tilalla joku teinijätkä kun auto palautuu aina se tankki tyhjänä.
Mikä helvetti siinä tankkaamisessakin on niin ylivoimaista, ettei sitä voi ja "ehdi" tehdä?
Ylipäätään ei kyllä koskaan muutenkaan laita tikkua ristiin auton suhteen, paitsi marisee mulle kun jokin on pielessä.

Mihinkähän mä niitä rupeisin piilotteleen kun mies ne jo nyt kaivaa mun takin taskusta ja käsilaukuista.. Hukkaan pian koko avaimet ja sit ei ainakaa liikuta :D
En mä jaksa alkaa niitä jemmaileen, mutta aion pitää pikku palaverin aiheesta miehen kans tänään.. :)

Sympatiat kyllä niin sun puolella :D! Miehen auto on aina sen näköinen kun sillä kulkisi lauma näätiä, vaikka mies ajelee sillä lähinnä yksin työmatkat >:/. Mä haluan autoni olevan siisti, siellä ei säilytellä ylimääräisiä tavaroita. (Työssäni ajan paljon pitkiäkin matkoja, joten irtotavarat ovat myös mahdollinen turvallisuusriski.) Tää on kyllä suoraan perinnöllistä, miehen isän auto on kuin kaatopaikka, samoin miehen veljen auto, joka jotkut hesen paperit heitellään auton lattoille... Silloin kun mä olin lapsi, isän auto oli lähes pyhiinvaelluskohde, siellä ei syöty eikä juotu :D. Tosin nykyään isänikin auto on kuin varaosatarvikeliike. Joskus meillä oli vain kaksi autoa, joita käytettiin miten sattui, mulle osui aina se, jossa tankki oli tyhjä, kunnes rupesin tankkaamaan niitä noin kympillä kerrallaan, sen verran, että riitti mun päivän ajoihin.

Nyt molemmilla on omat autot, eikä mies HALUA käyttää mun autoani, koska se täytyy pitää siistinä tai nalkutan :). Vedin kyllä viimiset herneet nenään kun ukko oli syönyt jäätelöä kesällä mun autossa, jätskiä oli valunut ratille ja tadaa, siinä se sula jätskimössö odotti mua. Kunnon jäkätyksen kera pistin ukon kyllä itse putsaamaan sen ratin ja se oli se ratkaiseva hetki kun se päätti, ettei halua ajaa mun autolla. En valita :D.

• Tykkää
Reactions: tULiLAtVA
Meillä miehellä siisti pakettiauto ja mulla farmari. Molemmat ajetaan molempien autolla :D Tänään mm. kävin miehen autolla kaupassa ja mies oli eilen mun autolla töissä.

Yhteistyössä