Puoliso ei rakasta, mutta ei halua myöskään erota

• Viestiketjun aloittaja Keyser
  • Ensimmäinen viesti
Keyser
Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa? Miten kävi? Olen tarjoutunut muttamaan pois, mutta puolison mukaan on raukkamaista erota koska meillä on pieni lapsi. Luulen että hän haluaa jatkaa yhdessä ennenkaikkea taloudellisten seikkojen ja julkisivun takia.

Hän ei itse ottanut asiaa esille, mutta koska hän on ollut minulle jatkuvasti töykeä, niin kysyin eikö hän rakasta minua. Siinä yhteydessä hän ihan asiallisesti kertoi ettei ole koskaan rakastanutkaan. En ole asiasta järkyttynyt, mutta en oikein tiedä mitä pitäisi tehdä.

No, nämä ovat sellaisia asioita, että jokainen tekee oman ratkaisunsa, eikä siihen kukaan ulkopuolinen voi sanoa mitään oikein järkevää.

Tuo sinun tapauksesi nyt on vähän outo kaikkiaan. Onko mies joskus sanonut, että rakastaa sinua? Voiko olla, että oli vain huono hetki, ja siksi sanoi noin, vai luuletko, että oikeasti tarkoitti sitä?

Tuntuu, että olen vähän samassa veneessä. Uskon, että siihen vaikuttaa osittain miehen työstressi. Että hän on kuin vieras ihminen ja puhuu pelkästään tiuskien nykyään. Ja heti kotiin tullessaan menee toiseen huoneeseen ja läppärille jatkamaan töitään.

Toivon, että tämä menee ohi...

Yhteistyössä