Puolimaraton!

Tää meinas ens vuonna lähtee pinkomaan puolimaratonin. Harjottelu alkanut sillai että uudet kengät käyny ostaa ja kerran niitä testannu. Alkoi tosin pakollinen tauko harjoittelussa, ku kävin toissa päivänä Ranteen tähystysleikkauksessa. Mutta heti ku kipu vaan sallii, nii johan lähti juosten. onko muilla samoja suunnitelmia? Tai joku kenties käyny jo juoksemassa, olis kiva kuulla kokemuksia ja kuinka ootte harjotellu?
 
Tsemppiä harjoitteluun! :flower:

Minun äitini aloitti vanhoilla päivillään (40+) maratonjuoksuharjoittelun ja on jo useita vuosia juossut puolimaratoneja ja tähtäimessä aina joka kesä juosta kerran se kokonainen maraton.
Pitkiä juoksulenkkejä käy muutaman kerran viikossa, välillä sellaisia pyrähdyslenkkejä.
Äiti aloitti ihan rapakuntoisena. :eek:
 
:wave: täällä toinen joka on hurahtanut juoksuun. Kiitos Salsain.
tulahsin sitten juoksutamineissin paljon enemmän rahaa,kuin pitkiin aikoihin mihenkään muuhun vaatteeseen.

mun eka tavoite oli 7km sen olen jo saavvuttanut. seuraava tavoite on se 10km (eilen juoksin jo 8km) että pikkuhiljaa parempaan suuntaan mennään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Miä meinasin syksyllä sen käydä vetäseen!

..enhän nyt sekota toiseen, mutta että ootkos sääki Keski-Suamest?
Jep, Keski-Suomestahan minä :D
Vartoojan sisko :kieh: :LOL:
..no jo mää sit muistin oikein. Mää siis hänen ex-naapuri. Neljä kerrosta alempaa :xmas:

..mää voin sun kaa lähtä sen puolikkaan vetäsee jo vaikka tänä syksynä ;)

Ja lenkkeilenkin ihan mielellään seurana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Röllimetsän elätti:
:wave: täällä toinen joka on hurahtanut juoksuun. Kiitos Salsain.
tulahsin sitten juoksutamineissin paljon enemmän rahaa,kuin pitkiin aikoihin mihenkään muuhun vaatteeseen.

mun eka tavoite oli 7km sen olen jo saavvuttanut. seuraava tavoite on se 10km (eilen juoksin jo 8km) että pikkuhiljaa parempaan suuntaan mennään.
Mäkin ajattelin sillai hiljaa alotella, joskus amis aikoina kävin paljonkin juoksemassa, mutta se jotenkin jäi sitten. Ja mun mies kävi puolikkaan juoksemassa tossa joku aika sitten ja aattelin että minähän en huonommaksi sille jää :LOL: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja Röllimetsän elätti:
:wave: täällä toinen joka on hurahtanut juoksuun. Kiitos Salsain.
tulahsin sitten juoksutamineissin paljon enemmän rahaa,kuin pitkiin aikoihin mihenkään muuhun vaatteeseen.

mun eka tavoite oli 7km sen olen jo saavvuttanut. seuraava tavoite on se 10km (eilen juoksin jo 8km) että pikkuhiljaa parempaan suuntaan mennään.
Mäkin ajattelin sillai hiljaa alotella, joskus amis aikoina kävin paljonkin juoksemassa, mutta se jotenkin jäi sitten. Ja mun mies kävi puolikkaan juoksemassa tossa joku aika sitten ja aattelin että minähän en huonommaksi sille jää :LOL: .
..jos nyt pääset hyvin alottaa reenin, ja pohjakuntoo on jonku verran olemasa, niin kyllä sää syyskuusa sen puolikkaan pääset..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Miä meinasin syksyllä sen käydä vetäseen!

..enhän nyt sekota toiseen, mutta että ootkos sääki Keski-Suamest?
Jep, Keski-Suomestahan minä :D
Vartoojan sisko :kieh: :LOL:
..no jo mää sit muistin oikein. Mää siis hänen ex-naapuri. Neljä kerrosta alempaa :xmas:

..mää voin sun kaa lähtä sen puolikkaan vetäsee jo vaikka tänä syksynä ;)

Ja lenkkeilenkin ihan mielellään seurana.
Nim.merkistä jo sut tunnistin :)
Mä en vielä uskalla luvata että jo syksyllä juoksisin, mulla kun tosiaan on tää ranne leikattu, nii en yhtään tiiä miten se paranee. Jos sitä käyp sillai hiljaa kokeilemassa. Juostessa kumminkin pikkasen tärähtelee käsi, ja se tuottaa kipua. Tai sit pitänee ottaa nii kovat mömmöt alle, että koko kroppa turtana :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Miä meinasin syksyllä sen käydä vetäseen!

..enhän nyt sekota toiseen, mutta että ootkos sääki Keski-Suamest?
Jep, Keski-Suomestahan minä :D
Vartoojan sisko :kieh: :LOL:
..no jo mää sit muistin oikein. Mää siis hänen ex-naapuri. Neljä kerrosta alempaa :xmas:

..mää voin sun kaa lähtä sen puolikkaan vetäsee jo vaikka tänä syksynä ;)

Ja lenkkeilenkin ihan mielellään seurana.
Nim.merkistä jo sut tunnistin :)
Mä en vielä uskalla luvata että jo syksyllä juoksisin, mulla kun tosiaan on tää ranne leikattu, nii en yhtään tiiä miten se paranee. Jos sitä käyp sillai hiljaa kokeilemassa. Juostessa kumminkin pikkasen tärähtelee käsi, ja se tuottaa kipua. Tai sit pitänee ottaa nii kovat mömmöt alle, että koko kroppa turtana :LOL:
Aevan.

Toivottavasti paraneepi pian!

Ja onhan se Rantaraitin kierroskin ihan hyvä aloitus :)

Tää lähtee nyt kolonnansa kanssa kauhistuttamaan Seppälän Prismaa :xmas: Paalatkaamma!
 

Yhteistyössä