poika oli yöllä kuuma kun kekäle ja hourikin jotain, puolivalveilla huuteli tuskissaan äitiä ja puhu ihan pehmosia (sil ei oo tapana puhua unissaan) ja just ku aattelin et herätän sen lääkkeen antoa varten, se loppu ja aamulla oli enää vähän lämmin, mutta ah, niin energinen
kaikki on tylsää ja tahtoo ulos sateeseen ja tahtoo raksalle ja tahtoo möksälle ja tahtoo mummulle ja kotona ei oo tekemistä ja syppii seinille :xmas:
luettiin tossa pari kirjaa, mut ei jaksanu keskittyä, ajattelin et leivottais mut ei ollu aineksia, laitoin videon pyöriin mut ei jaksa katsella.. kauhee touhu päällä ja mua arveluttaa paljonko annan sen touhuta ettei taas kuume pompsahda.. mut milläs tollasen 3vuotiaan pidät väkisinkään paikallaan.. :snotty:
lapset on sitten omituisia sairastajia!!!
kaikki on tylsää ja tahtoo ulos sateeseen ja tahtoo raksalle ja tahtoo möksälle ja tahtoo mummulle ja kotona ei oo tekemistä ja syppii seinille :xmas:
luettiin tossa pari kirjaa, mut ei jaksanu keskittyä, ajattelin et leivottais mut ei ollu aineksia, laitoin videon pyöriin mut ei jaksa katsella.. kauhee touhu päällä ja mua arveluttaa paljonko annan sen touhuta ettei taas kuume pompsahda.. mut milläs tollasen 3vuotiaan pidät väkisinkään paikallaan.. :snotty:
lapset on sitten omituisia sairastajia!!!