V
vierailija
Vieras
https://www.seiska.fi/Uutiset/Housu...Halonen-kaskytti-lapsia-rannalla-kuva/1144228
Herkimpien ei kannata avata linkkiä...
Herkimpien ei kannata avata linkkiä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Punikeilta tulee suoraan selkärangasta tuo kieltäminen.Mitä ihmeen puita ne oikein oli? Lapsethan ovat kautta aikojen kiipeilleet puihin. Onko tuo nyt seonnut viimein lopullisesti?
Stringitkö olisi pitänyt olla?Karmeat kalsarit![]()
Kuka kehtaa myöntää äänestäneensä Halosta pressaksi?
Ties vaikka heittelivät kävyillä sieltä?Mitä ihmeen puita ne oikein oli? Lapsethan ovat kautta aikojen kiipeilleet puihin. Onko tuo nyt seonnut viimein lopullisesti?
Äänestin kerran. Hävettää ja pyydän anteeksi.Kuka kehtaa myöntää äänestäneensä Halosta pressaksi?
Esteettisistä syistä sallittakoon.Eikö säkit haluttu kieltää?
En enkä olisi halunnut nähnyt nytkään.Et ole ennen nähnyt vanhempaa ihmistä ilman pitkiä housuja?
Minä äänestin TarjaaKuka kehtaa myöntää äänestäneensä Halosta pressaksi?
Mites ne Trumpin ja Johnsonin hiukset, niitä on kovasti pilkattu suvakkien toimesta?Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä osaamisen kanssa.
Minä äänestin. Olen kyllä katunut. Se oli nuoruuden lipsahdus. En halunnut keskustalaista presidenttiä ja äänestin sitten Tarjaa. Ajattelin, että Koivisto ja Ahtisaari olivat kuitenkin olleet hyviä presidenttejä. Mutta pääasiassa olin vain nuori ja tyhmä.Kuka kehtaa myöntää äänestäneensä Halosta pressaksi?
Myönnän äänestäneeni Koivistoa pressaksi. Minäkin olin nuori, tyhmä ja propagandan uhri.Minä äänestin. Olen kyllä katunut. Se oli nuoruuden lipsahdus. En halunnut keskustalaista presidenttiä ja äänestin sitten Tarjaa. Ajattelin, että Koivisto ja Ahtisaari olivat kuitenkin olleet hyviä presidenttejä. Mutta pääasiassa olin vain nuori ja tyhmä.
Miten pärjäät itsesi kanssa eläkeiässä?En enkä olisi halunnut nähnyt nytkään.![]()
Hyvin.Miten pärjäät itsesi kanssa eläkeiässä?