puoli vuotta ilman seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
illalla itkin miehelle että mikä mussa on vikana, ei mikään kulta, oon tosi väsynyt, aamulla voidaan sitten touhuta, mut nyt väsyttää......

okei, aamu tuli ja mies ei oo tehny mitään. se suorastaan välttelee mua. ainoo mitä on mulle tänään sanonu on et otaks leipää.
kai se pitäs päästää piinasta toteamalla että ei sun mua tartte panna kun et kerta halua, relax vaan.

mä en kohta enää pysty hillitseen itseäni ja petän, mä tarvitsen seksiä, tää puute on niin hirveetä et silmissä sumenee ja järki lähtee.

Mene kädelle, nainen!

mÄ saan harvemmin kuin haluaisin ja kesto on jtn 1-2 min. Tyydytän itse itseni joko ennen tai jälkeen (mieheltä salassa). 10 vuotta menty näin enkä näe syytä miksi sitä pitäisi muuttaa.

Toiselta kerta tulee heti, ei sille voi mitään tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mene kädelle, nainen!

mÄ saan harvemmin kuin haluaisin ja kesto on jtn 1-2 min. Tyydytän itse itseni joko ennen tai jälkeen (mieheltä salassa). 10 vuotta menty näin enkä näe syytä miksi sitä pitäisi muuttaa.

On siihenkin apuja.

Eikä miusta se ole mikään ratkasu tähän, että tyydyttää itsensä.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mene kädelle, nainen!

On siihenkin apuja.

Eikä miusta se ole mikään ratkasu tähän, että tyydyttää itsensä.

Niin, kö eihän siinä saa olla rakastamansa ihmisen lähellä, oikeessa siis olet sinä "hei" !

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Mä en oo harrastanut sekisä vuoteen, mutta oma on valinta. Mun huaruihin ei kuka tahansa pääsekään :whistle:

Noo jos sul ois puoliso niin estäsisitkö hänen halunsa itsesi vuoksi, niin että toinen kärsii puutetta vuoksesi?

:snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja kiltisti kysyn vaan:
Noo jos sul ois puoliso niin estäsisitkö hänen halunsa itsesi vuoksi, niin että toinen kärsii puutetta vuoksesi?

Haluttomuuden syyt voi olla moninaiset ja kumppanin tulee ymmärtää asia. Toki syy haluttomuuteen tulee löytää ja käydä "syyn kimppuun" Kaikilla ihmisillä on ajoittain haluttomuutta ja uhkailu tai marttyyrimainen asenne ei auta eikä varmasti tuo halua takaisin kuin taikaiskusta.

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja kiltisti kysyn vaan:

Haluttomuuden syyt voi olla moninaiset ja kumppanin tulee ymmärtää asia. Toki syy haluttomuuteen tulee löytää ja käydä "syyn kimppuun" Kaikilla ihmisillä on ajoittain haluttomuutta ja uhkailu tai marttyyrimainen asenne ei auta eikä varmasti tuo halua takaisin kuin taikaiskusta.

No joo mutta jos kestää tuo pakkopuute jopa kuukausia - vuosikausia niin onkohan tämä "haluton" edes halukas hakee apua/syitä...

Mä kyllästyin valittamaan miehelle puutteesta ja muutin sohvalle nukkumaan. Ja tästä asiasta olen puhunut jo kauan eikä mies katso asian olevan niin tärkeä että tekisi sille jotain joten nyt meillä mennään näin.