Puolen tunnin hiljaisuus (avioliitto-asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä en kyllä räpätä sen puolentunninkaan jälkeen.
kyllä se tietää jos jotain pitää tehdä ja sillä myös on omat hommat mitä tekee,ilman että tarvii sanoa mitään.
joskus kun olen itse töissä tms. niin saatan sanoa että josko kerkeis laittaan pyykit kuivuun. toistaseks ollaan selvitty ilman riitoja,nekin kerkee vissiin tuleen vielä.

Mä oon lapsia ohjeistanut just tollaisesta, että kun mä tuun töistä ja astun ovesta, niin heti ei kauheasti kannata alkaa kyselemään, että äiti saanko mä sitä ja tätä, voinko mä mennä sinne tai tänne... koska kun väsy painaa, niin vastauskin on todennäköisesti EI, sitten kun on hetken huokaissut, niin tilanne on jo ihan toinen. :whistle:

Meillä komennellaan yleensäkin hyvin vähän toista. Kumpikin hoitaa omat hommansa ilman komentamisia. En tykkäisi yhtään, jos mies sanoisi, että viitsitkö imuroida. Imuroin silloin kun huvittaa. Jos miehen mielestä on imuroinnin tarvetta, niin hän voi imuroida itse. Jos jotain on päivän aikana hajonnut, niin täytyy tietysti kertoa pian - yleensä jo ennen kotiin saapumista päivän aikana. Päivän kuulumiset on kiva kuulla heti työstä tultua. En tykkäisi odotella puolta tuntia.

Minä vaatisin aamuäreänä tapauksena sen puolen tunnin hiljaisuuden aamulla itse. Saan mieheltä kaikenlaisia hyviä neuvoja, vinkkejä ja ohjeita päivän ohjelmaan mukaan liitettäväksi. En ole oikein vastaanottavalla tuulella silloin.

No eipä ole koskaan tullut mieleen moinen, ettei siis olla sovittu mitään, mutta täähän on itsestään selvyys meillä ollut aina! :D Eli näin meillä tomitaan, mutta se on tullut ihan luonnostaan. Ekaa kertaa nyt mietin koko asiaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minä vaatisin aamuäreänä tapauksena sen puolen tunnin hiljaisuuden aamulla itse. Saan mieheltä kaikenlaisia hyviä neuvoja, vinkkejä ja ohjeita päivän ohjelmaan mukaan liitettäväksi. En ole oikein vastaanottavalla tuulella silloin.

Juu, mikään ei ole ärsyttävämpää kuin päivän töiden luetteleminen aamukahvin aikana. Kannatan myöskin puolen tunnin hiljaisuutta aamuisin iltapäivähiljaisuuden sijasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:

Mä olen kans aamuäreä ihminen ;) ja onneksi lähden aamulla töihin jo tunteja ennen muita... väsymyksestähän se äreys varmaan johtuukin. :)