Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:no mulla oli sininen ja vihree tukka vaihtelevasti mutta muuten nöyp B)
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Ollaanks me palstan ainoot vanhat punkit![]()
Tosin mua ukko kutsu viel yks päivä punkkariäidiksi :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mä ilmoittauduin B)
Alkuperäinen kirjoittaja Marup:No onhan muitakin![]()
Kävittekö kukaan Auran-panimolla tai 8-salilla??
Alkuperäinen kirjoittaja Marup:No onhan muitakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:mä pyörin täällä pääkaupunkiseudulla, steissillä , Lepakossa ja kaupungin
varjoisilla kujilla.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:mä pyörin täällä pääkaupunkiseudulla, steissillä , Lepakossa ja kaupungin
varjoisilla kujilla.
Koskas? Ysikytluvun puolivälissä? Ei kai?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:ei kun 80-luvulla. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:mä pyörin täällä pääkaupunkiseudulla, steissillä , Lepakossa ja kaupungin
varjoisilla kujilla.
Koskas? Ysikytluvun puolivälissä? Ei kai?![]()
ei kun 80-luvulla. B)
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mun äidin serkkutyttö kuoli tässä joku aika sit ja hän oli ollut nuorena punkkari.. mummoni oli sanonut: "hän parantu siitä kuitenkin ennen kuolemaansa" :snotty: sori ei liittynyt taas mitenkään, mut musta mummo oli niin ihana..
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mun äidin serkkutyttö kuoli tässä joku aika sit ja hän oli ollut nuorena punkkari.. mummoni oli sanonut: "hän parantu siitä kuitenkin ennen kuolemaansa" :snotty: sori ei liittynyt taas mitenkään, mut musta mummo oli niin ihana..
Ihana mummo :snotty:
Onneks kuolema parantaa kaiken![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Marup:No onhan muitakin![]()
mä pyörin täällä pääkaupunkiseudulla, steissillä , Lepakossa ja kaupungin
varjoisilla kujilla.