Punkeista aasinsiltaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Ollaanks me palstan ainoot vanhat punkit :D
Tosin mua ukko kutsu viel yks päivä punkkariäidiksi :saint:

Mä aloin miettiin samaa, kukaan muu ei ainakaan vielä ilmottautunut pinoon..
:whistle:

Mut joo, susta sen näkee jo kaukaa että punk nuoruus tullut elettyä ;) Mulla tää ulkoinen olemus laantunut vuosien saatossa..tosin sisäistä kapinaa käyn aika ajoin :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Marup:
No onhan muitakin :D
Kävittekö kukaan Auran-panimolla tai 8-salilla??

mä pyörin täällä pääkaupunkiseudulla, steissillä , Lepakossa ja kaupungin
varjoisilla kujilla.

Siellä Tampereen seudulla oli jollain keikalla kerran, joka keskeytettiin

ja vietin yön jossain koulussa. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
varjoisilla kujilla.

Koskas? Ysikytluvun puolivälissä? Ei kai? :o

ei kun 80-luvulla. B)

Mä olen nuoremman polven sakkia :p 90-luvun alkupuolella vasta tuo aate tuli tutuksi , ja muistan kuinka kadehdin niitä jotka olivat eläneet suomessa punkin kulta-aikaan nuoruuttaan :D

mun äidin serkkutyttö kuoli tässä joku aika sit ja hän oli ollut nuorena punkkari.. mummoni oli sanonut: "hän parantu siitä kuitenkin ennen kuolemaansa" :snotty: sori ei liittynyt taas mitenkään, mut musta mummo oli niin ihana..

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mun äidin serkkutyttö kuoli tässä joku aika sit ja hän oli ollut nuorena punkkari.. mummoni oli sanonut: "hän parantu siitä kuitenkin ennen kuolemaansa" :snotty: sori ei liittynyt taas mitenkään, mut musta mummo oli niin ihana..

Ihana mummo :snotty:
Onneks kuolema parantaa kaiken :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Ihana mummo :snotty:
Onneks kuolema parantaa kaiken :whistle:

mun äitiä oli aikalailla naurattanut kun oli mummolle yrittänyt selittää et ei punkkarit oo sairaita.. mummo oli vaan höpöttänyt: "joo ei oo sairaus, ut se kuitenkin parani siitä.." :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Marup:
No onhan muitakin :D
Kävittekö kukaan Auran-panimolla tai 8-salilla??

varjoisilla kujilla.

Näillä seuduin minäkin vietin nuoruuteni, ah kultainen kasari. Tosin olin enemmänkin kukkaiskansaa, pesunkestävä hippi rauhanmerkkeineni...vaikka kuuntelinkin psykedelian lisäks Sex Pistolseja ja Ramonesia. 1990-luvulla innostuin enemmän punkista...ja sitten lopulta skasta. :xmas:

Yhteistyössä