"punertava" pissa...mutta....

....neuvolassa ei sanottu asiasta mitään!!! voiko johtua jos juonu vähemmän tai jotain? muuten pissa on puhdas...ei sokeria eikä valkuaisia!!!! eilen kyl oksensin illalla,mut ei kai se ilta kuivata ihmistä niin paljon...ja oon kyl juonu tänään ihan sopivasti....
 
Mulla oli kun oli virtsatientulehdus punertavaa pissaa.... tai onko jotain haavautumia alapäässä? Kannattaa kysyä varmaan synnäriltä jos terkka ei sanonut mitään siitä. Synnäriltä minäkin kaikki soitan ja kysyn jos on jotaín epätavallisuudesta poikkeavaa ollut.... ja ainakin täältä on neuvottu ilman mitään kummempia ja ovat ottaneet sinne tarkastukseen, jotenkin kun luotan niihin enemmän.
 
luulis vaan,et sen lapsiveden huomais sit muutenki ku pelkästään pissatessaan??!!!!???
oon ny kotona joutunu ite tikuttaan sokereita ja valkuaista,mut ei mitään oo onneks...väri vaan ihmetyttää...neuvolatäti kyl sano,et tuntuu et synnytys olis lähelläki,mut en sit tiie,ku ei niit supistuksia niin usein tuu....
 
mulla kaverilla tihkutteli monta päivää ennen synnytystä.reikä oli niin tuolla ylhäällä että tuli vaan tipoittain.kannattaa ainakin soittaa synnärille.niillä on testitikku jolla näkevät onko lapsivettä.
 

Yhteistyössä