Punainen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
se voisi olla kiva. Siis oikein kunnon voimakkaan, kirkas punainen. Hiusten väriksi.

Violetti-musta-oranssina olen ollut jo vuosikausia. Viihdyn tässäkin maalissa, mutta punainen tuntuu myös hyvältä ajatukselta.

Vaan mitä punaisen lisäksi ja millainen/mikä punainen?

Tuollainen punainen, mitä vaahteranlehdet ikkunani takana nyt.

Olen tänään lukenut tuota L.M. Montgomeryn kirjoista ja elämästä kertovaa opusta ja siinä ollut paljon juttua väreistä. Mielenkiintoista. Punainen on yleensä minulle se rakkain, mutta nyt se on liian voimakas.

Tarvitsen syvän, voimakkaan ja silti kirkkaan tummanpunaisen. Ei ihan verenpunaista, mutta sellainen crimson red.

Tokko sellaista tukkamaalia olemassakaan ja jos on, pysyykö se ja saako sillä tämän kuontalon kuosiin?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tarvitsen syvän, voimakkaan ja silti kirkkaan tummanpunaisen. Ei ihan verenpunaista, mutta sellainen crimson red.

Okko sellaista tukkamaalia olemassakaan ja jos on, pysyykö se ja saako sillä tämän kuontalon kuosiin?

Mie tykkään niistä Live! -väreistä, joita saa lähes jokaisesta taviskaupasta. Ne pysyvät kohtalaisen hyvin ja sävyt ovat vähän muuta kuin täysin luonnolliset. Pikimusta tosin on valintani.

Joutuisin varmaan ensin vaalentamaan pohjan, että saisin riittävän punaiseksi. Rubiininpunaiseksi... *huokaus*

Ja kun väri alkaa kauhtua, näyttää kurjalta. Mutta onneksi sitten voi laittaa lisää.

Joutuisin varmaan ensin vaalentamaan pohjan, että saisin riittävän punaiseksi. Rubiininpunaiseksi... *huokaus*

Ja kun väri alkaa kauhtua, näyttää kurjalta. Mutta onneksi sitten voi laittaa lisää.

Jos olisi olemassa peruukkilainaamo, vetäisin heti kaljuksi. Menisin töihin aina tyylikkäänä:

wigs1sthalfWeb.jpg

FF-Crimson-Red-large.jpg

Tuota parempaa kuvaa väristä en löytänyt.

viekku,

meni taas kaikki suunnitelmat uusiksi. En ehtinyt rumpuun kiinni lainkaan. Sori.

Mutta kävin reiki-hoidossa ja kasvoin 2 metriä. Saatan yrittää tänään ladata energiaa ja innoitusta sinne.

Ok, no jos seuraavan kerran ku tartut rumpuun muistat mua - jos saan sanoa niin vaiks ihan silviisiinsä että ku 40v tulee mittariin lähipäivinä ni tää elämä lähtis ihan kokonaisuudessaan hyvään myötätuuleen (kaikkinensa perhe-elämä, tää uus "ura", terveys ja ihan kaikki). Rummuttele hyviä tuulia elämään vihdoinkin ja ihan pysyvästi mieluusti (riittäs jo vastatuulet eli rummuta niille stoppi!)
Kiitän jo etukäteen :)

Sä kutsuit mua luo ja täällähän kirjoittelet...harvoin pääsen tähän aikaan koneelle.
No, en osaa antaa värimerkkiä, mut se miksi kirjotan - muistitko/jouditko rummuttelee mun kirjaa varten...meinaan ei oo tullu mun päähän idiksiä :( vai kestääkö se vaan muhia ;) ?

Kuules,
nyt on taas tilanne kehnohko, äijä oksentaa, hytisee horkassa ja valittaa munuaisiaan ja polviaan. Tuntuu, etten taida oikein saada muusta kiinni. Seurailen tässä nyt jonkin aikaa, soitanko leipäauton hakemaan äijää vai saako tuo juotua riittävästi.

[QUOTE="viekku";22204282]Ok, no jos seuraavan kerran ku tartut rumpuun muistat mua - jos saan sanoa niin vaiks ihan silviisiinsä että ku 40v tulee mittariin lähipäivinä ni tää elämä lähtis ihan kokonaisuudessaan hyvään myötätuuleen (kaikkinensa perhe-elämä, tää uus "ura", terveys ja ihan kaikki). Rummuttele hyviä tuulia elämään vihdoinkin ja ihan pysyvästi mieluusti (riittäs jo vastatuulet eli rummuta niille stoppi!)
Kiitän jo etukäteen :)[/QUOTE]

Varmasti muistan!

Ja kaikkia muitakin, jotka laittavat tilauksen sisään, vaikka sitten sanattomankin.

Onneksi en ehtinyt vielä tehdä mitään radikaalia: tänään ei punainen tunnukaan enää hyvältä idealta.:D

Violetti. Kunnon purppuranvioletti olisi sittenkin parempi...

Yhteistyössä