N nasu Jäsen 14.06.2004 329 0 16 09.01.2006 #1 Pakastees olis puna-ahvenfileitä ja perunasipuli-sekoitusta. Myyjä ehdotti niistä ruokaa. Mitenkä maustan ja teen liemen että sais herkullista?
Pakastees olis puna-ahvenfileitä ja perunasipuli-sekoitusta. Myyjä ehdotti niistä ruokaa. Mitenkä maustan ja teen liemen että sais herkullista?
K Keittiönoita Vieras 09.01.2006 #2 Mä paistaisin puna-ahvenfileet pannulla joko leivitettyinä tai ilman. Ja tekisin perunasipulisekoituksesta kermaperunoita.
Mä paistaisin puna-ahvenfileet pannulla joko leivitettyinä tai ilman. Ja tekisin perunasipulisekoituksesta kermaperunoita.
J Jonskulainen Vieras 14.01.2006 #3 Mitä muuta noista puna-ahvenfileistä voi tehdä? ostin semmosen paketin, mut en nyt tiedä, mitä niistä tekisin.
Mitä muuta noista puna-ahvenfileistä voi tehdä? ostin semmosen paketin, mut en nyt tiedä, mitä niistä tekisin.
P Pikkupimu Jäsen 15.10.2004 156 0 16 14.01.2006 #4 Puna-ahvenista tulee hyvä kalakeitto. Ja mä paistan joskus pannulla niin, että ensin pyöräyttää pestossa ja sitten korppujauhoissa ja pippuria päälle. Pannulla paiston jälkeen sitruunamehua päälle ja muussin kanssa napaan. Hyvää!
Puna-ahvenista tulee hyvä kalakeitto. Ja mä paistan joskus pannulla niin, että ensin pyöräyttää pestossa ja sitten korppujauhoissa ja pippuria päälle. Pannulla paiston jälkeen sitruunamehua päälle ja muussin kanssa napaan. Hyvää!