Pulttaan lattiaan *kihisee kiukusta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Siis miksi ihmeessä meillä ei pysy tavarat omilla paikoillaan |O |O

Nyt on sitten pitkä viivotin paikassa nimeltä "hukka" ja sitä ei löydy mistään |O |O Olisin tarvinnut sitä , kun päällystän yhden uuden kirjan.

Eikä ole ensimmäinen tavara, joka meillä on hukassa :snotty:

Mä alan pulttaamaan tavaroita kiinni lähelle omia paikkojaan , metrin mittaisella köydellä. Niin pysyvät tallessa. :saint:
Ja kukaan ei voi sanoa sen jälkeen, ettei ole koskenutkaan.

Mua suorastaan raivostuttaa |O

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Toimii oikeesti:)
Kaveri sai joskus kynsipihdit jumalattoman kokoiseen kiveen ketjulla pultattuna, kun heillä oli aina kynsileikkurit hukassa :D

Eli ei aivan tuhoon tuomittu idea mulla :D

*lähtee etsimään köyttä*

Kuule mitä ihmettä sä teet pitkällä viivoittimella kun päällystät kirjoja? Mutta ajatus hyvä, mä olen ajatellut pulttaavani tuon eteisen maton lattiaan kiinni kun se seilaa pitkin ja poikin :laugh:

niin tuttua.

meillä on aina sakset hukassa. sanoin jo ukolle että paan ne kettingillä kiinni laatikkoon missä niitä säilytetään. ja meillä on kolmet taloussakset. pennut kun hukkaa ekat ne hakee vaan seuraavat. eikä ne KOSKAAN ole koskeneetkaan saksiin, vaikka kaikki kolmet kappaleet löytys niiden omasta sängystä.

Työpaikalla pojat aina "lainas" mun nitojaa, aina se oli jossain muualla kuin minun pöydälläni ja yleensä tyhjänä "kun ei me keretty täyttää sitä". Nykyään mun nitojani on narulla kiinni pöydänjalassa.
Miksi käyttivät mun nitojaa? Koska oma oli tyhjä ja eivät saaneet sitä täytettyä niiteillä jotka oli samassa paikassa kuin laitekin! |O

:laugh: Toimii kyllä :D Meidän poikien lelu laatikko kulki aina pitkin parketti lattiaa ja päätin ruuvata sen kiinni seinään :D Kyllä siinä puol toista vuotias vähän aikaa kiskoi sitä ennen kuin tajusi ettei enää liikukaan minnekään

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Työpaikalla pojat aina "lainas" mun nitojaa, aina se oli jossain muualla kuin minun pöydälläni ja yleensä tyhjänä "kun ei me keretty täyttää sitä". Nykyään mun nitojani on narulla kiinni pöydänjalassa.
Miksi käyttivät mun nitojaa? Koska oma oli tyhjä ja eivät saaneet sitä täytettyä niiteillä jotka oli samassa paikassa kuin laitekin! |O

Juuri tuon takia mulla on tuolla metallikierrevaijerilla kiinni työpöydässä sakset, rei'itin ja nitoja |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja oonamaria:
:laugh: Toimii kyllä :D Meidän poikien lelu laatikko kulki aina pitkin parketti lattiaa ja päätin ruuvata sen kiinni seinään :D Kyllä siinä puol toista vuotias vähän aikaa kiskoi sitä ennen kuin tajusi ettei enää liikukaan minnekään

:laugh: :D :D

Ihanaa ja niin luovaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Kuule mitä ihmettä sä teet pitkällä viivoittimella kun päällystät kirjoja? Mutta ajatus hyvä, mä olen ajatellut pulttaavani tuon eteisen maton lattiaan kiinni kun se seilaa pitkin ja poikin :laugh:

Meillä kyllä pysyy matot paikoillaan eivätkä ole edes huonekalujen alla. Pöytäliinojako teillä lattialla.

Yhteistyössä