watch
tuohon voisi lisätä sen, että on erittäin tavallinen näkymä suomalaisilla miehillä verkkareissa;Alkuperäinen kirjoittaja toinen:voihan tuo tietysti olla häiritsevääkin, mutta sinun sijassasi olisin vain ylpeä siitä, että jalkovälistä löytyy sen verran paljon varustusta, että on väkisinkin näkyvillä vaikkei haluaisi.Alkuperäinen kirjoittaja Pullottaja:Hei,
Ei ainkaan minusta ole aina mukavaa tuo naisten tuijottaminen. Salilla käydessä ainakin minulla pullottaa ihan häiritsevän paljon verkkareissa jotain penkkiä punnertaessa - vasemmassa lahkeessa siis. Joskus jotkut nuoret naiset ovat ihan toljottamalla jääneet asiaa ihmettelemään ja jopa keskenään kommentoimaan. Yritä siinä sitten muina miehinä keskittyä kuntoiluun. Olettaisin, että kaunismuotoisella ja rintavalla naisella saatta olla samat tunnot!
Minun mielestäni se, että miehellä näkyy varustus jonkin verran ulospäin on pelkästään hyvä asia ja kertoo siitä, että on vain normaali aikuinen mies. Ja sitäpaitsi, useimmat penikset ovat hyvin mukavia katsella, varsinkin erektiossa
enemmän tai vähemmän pullottava etumus, ja minun mielestäni se on vain komeaa katsottavaa