Pullon poisjätttäminen 1 vuotiaalla

Miten jättää maitopullo pois, kun nokkamukista menee vain vesi alas?

Olen yrittänyt laittaa siihen maitoa, mutta sitten se ei kelpaa!

Maitoahan ei mene yhtään jos jätän pullon pois!

Miten olette ratkaisseet ongelman? Poika on tasan 1v, ja pullo saisi jo jäädä
 
Meillä on menossa väsytystaktiikka,laitan maitoa nokkamukiin ja neiti juo minkä juo (ja kiukuttelee kun ei olekkaan vettä..).Pullo jätettiin pari kuukautta sitten pois ja sen jälkeen maitoa on mennyt vähän huonosti,vain kaakaon joukossa sitä menisi vaikka kuinka.Neiti kuitenkin syö esim. juustoa ja muitakin maitotuotteita päivittäin,että en ole niin huolestunut kalsiumin saannista.
Vahingosta viisastuneena olenkin jo päättänyt että masukille opetetaan ruokajuomaksi maito heti alusta.. :whistle:
 
Yks
Meilläkin oli ongelmia kun aloitimme nokkamukin käytön, mutta "skoolaus" äidin tai isin esim. kahvikupin tai mehu/maitolasin kanssa auttoi. Nyt juodaan jo maitoa ihan omatoimisesti.
 
eve
Meijän poitsu on kans tasan vuoden ja mietityttää toi yöpullo...välil voi olla vaikka kolme yötä et ei herätä kertaakaan mut normaalisti herää kerran yössä kitisemään maitoa.Oon yrittäny lohdutella ja antaa vaan vettä,mut huuto käy ihan hulluks!Meillä kaikki menny niin loistavati,mut tää on varmaan tää "meijän juttu".Ja tosiaan tuntuu siltä et pojalla on nälkä kun se rupee sitä ahmimaan.Oon vaivihkaa vähentäny annosta.Ensin oli se 200ml,sit 180 ja nyt sellanen 160ml.Huomen on yks vee neuvola et saa nähä saanko jotain hyvii vinkkei.Ja sama juttu täällä et mietityttää sit toi maidon saanti ku hän juo pullosta ehkä 2-3 kertaa päivässä eikä muksita saa niin paljoa annettua.Ei olla vielä siirrytty ns. normaaliin ruokavalioon(siis ei vielä juustoja yms.)
 

Yhteistyössä