Pullojen palautus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nh

Vieras
ihan pakko tulla valittamaan ihan kaikelle kansalle kun tämä suomen pullojen palautus systeemi on ihan pepusta...

Huomasin kun palautin isomman määrän pulloja kerralla että kun erehtyy ostoksien yhteydessä ne palauttamaan ja käyttämään kanta-asikaskorttia jää pisteet kokonaan saamatta ja jos saat rahaa vielä takaisin tämä summa näkyy pistetililläsi miinuksena.. tästä lähtien vienkin sitten aina pullot erikseen ja nostan ne ensin rahana ja maksan ostokseni sitten sillä käteisellä.. empä erehdy enään toiste tekemään tuota mokaa.. näyttää niin kivalta tollainen -31.45e tiliotteessa...

Alkuperäinen kirjoittaja nh:
ihan pakko tulla valittamaan ihan kaikelle kansalle kun tämä suomen pullojen palautus systeemi on ihan pepusta...

Huomasin kun palautin isomman määrän pulloja kerralla että kun erehtyy ostoksien yhteydessä ne palauttamaan ja käyttämään kanta-asikaskorttia jää pisteet kokonaan saamatta ja jos saat rahaa vielä takaisin tämä summa näkyy pistetililläsi miinuksena.. tästä lähtien vienkin sitten aina pullot erikseen ja nostan ne ensin rahana ja maksan ostokseni sitten sillä käteisellä.. empä erehdy enään toiste tekemään tuota mokaa.. näyttää niin kivalta tollainen -31.45e tiliotteessa...

mistä kortista puhut? s-etu k-plussa vai bonus?

ainenki meillä prismassa saa bonukset myös vaikka maksaisi pulloilla tai vaikka haloilla, mutta cittarissa tiedän, että nyysivät pullokuitilla maksetusta osasta bonukset pois, mikä on v**** väärin!

Kaupan kassana mä tarjosin pullorahoja ensin käteen, koska muuten se tosiaan menee pois loppusummasta ja bonuksethan saa vaan siitä mitä jää maksettavaa. Tosin bonuksethan on jo saanut pulloista siinä vaiheessa kun on ne ostanut :whistle:

no ethän sä tietenkään voi sada bonuksia jos vaikka esim oot ostanu 30e lla ja pullokuitti on 31 e , eihän miinuksesta" saa bonusta.bonusta saa kuitin yhteenlasketusta LOPPUSUMMASTA

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Kaupan kassana mä tarjosin pullorahoja ensin käteen, koska muuten se tosiaan menee pois loppusummasta ja bonuksethan saa vaan siitä mitä jää maksettavaa. Tosin bonuksethan on jo saanut pulloista siinä vaiheessa kun on ne ostanut :whistle:

Olettaen, että ne on ostettu s-ryhmän kaupasta...

sama ilmiö minulla toteutunut sekä s-marketissa että Citymarketissa.. ja eilen vielä kassalla kysyin että saanko mä nyt läjän miinuksia kun annan sulle tän plussakortin niin kassa totesi vaan että "jaa-a täytyy ottaa selvää" mutta ei sitten koskaan ottanut selvää ja mulle mäjähti miinukset.. jokohan sitä ihminen kahdesta mokasta oppisi.. mä kun palautan yleensä ison määrän pulloja kerralla ja niistä saatavat summat menee 40-100e välillä

laitoin sitten palautetta plussalle aiheesta sieltä tuli viesti että nämä miinukset on mahdollista kiertää ottamalla pullot ensin rahana mutta emme ota kantaa tähän kyseiseen toimintatapaan vähentää pisteet pulloista..

Yhteistyössä