K
Kiia
Vieras
Mulla on kulunut aikaa synnytyksestä viitisen viikkoa. Pahoja repeämiä ei tullut, välilihaan ei mitään. Ainoastaan emättimeen jotain ja ulkosynnyttimiin. Tikkejä ei ollut kovin montaa. Synnytyksen jälkeen turvotus kesti pari viikkoa. Silloin tuntui koskemattakin koko emättimen suu tosi turvonneelta, kipeältä ja pullistuneelta. Nyt luulin paikkojen olevan suht ok. En ole aiemmin katellut alapäähän tai tunnustellut sitä käsin. Nyt kuitenkin uskalsin katsoa ja koskea ja siellä näkyy/tuntuu pullistuma emättimen suulla oikealla puolella. se tulee hieman ulos. Emättimen aukko näyttäis myös ""siirtyneen"" (levinneen?) kohti virtsaputken suuta.
Onkos näin käynyt kenellekään muulle, ja mikä tärkeintä, onko palautunut ajan kuluessa ennalleen? Olen tehnyt lantionpohjan lihasjumppaa joka päivä... Pelottaa et alapää jää tuollaiseksi!
Onkos näin käynyt kenellekään muulle, ja mikä tärkeintä, onko palautunut ajan kuluessa ennalleen? Olen tehnyt lantionpohjan lihasjumppaa joka päivä... Pelottaa et alapää jää tuollaiseksi!