Onko muka jotain parempaa?
EI.
Paitsi kuuma kahvi mitä laittelen heti kun vedet on vielä kertaalleen menny läpite
Ihana olo :heart: Ja vielä ku toi ilmanraikastin pyöräyttää 36min välein ihanaa tuoksua tänne...
Im in heaven :heart:
Kuinkas muilla päivä etenee??
Paitsi kuuma kahvi mitä laittelen heti kun vedet on vielä kertaalleen menny läpite
Im in heaven :heart:
Kuinkas muilla päivä etenee??