Pullataikina kohoo ja kämppä on siisti :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pyykit viikattu ja uudet ripustettu. Ruuan kanssa syötävä salaatti tehty valmiiksi jääkaappiin ja tiskit tiskattu ja keittiö siivottu. Lapsen lelut kertaalleen siivottu koska lapsi meni juuri päikkäreille.
Kohta ajattelin vaihtaa vielä lakanat. Sitten meikkiä naamaan ja tukka ojennukseen ja ruuan laittoon :)

kämppää lämmitelty, pyykkikone lopettelee kohta, äsken tein mustikkakiisseliä ja mannapuuroa itselle ja 4 veelle lounaaksi :) tiskit hoideltu, muuta en kai tässä ihmeemmin (sairaslomalainen)

just sain kanssa pyykit viikattua, mutta sitä ennen pesin lattiat, hakkasin puut ja lämmitin takkaa, laitoin tiskikoneen pyörimään ja imuroin KAKSI TUNTIA koiran karvoja irti kahdesta nukkamatosta :kieh: matot oli yön yli ulkona tuulettumassa kun haisi pahalle :) karvat on vielä kunnon piikikkäitä lyhytkarvaisen koiran karvoja niin sai kunnolla tapella niiden kanssa! ja nyt odotan raskaustestejä saapuvaksi kotiin postilaatikkoon, josko sitä pääsisi sitten testailemaan :) mutta josko sitä itsekkin pistäisi kunnon pannukahvit kiehumaan :D minäkin olen sairaslomalla tämän viikon!

Keittiö siivottu, kaupassa käyty lenkin ohessa, pyykit viikattu ja uudet laitettu koneeseen, nyt kilppari kylvyssä ja sen terra pesty, kohta tekemään kasvissosekeittoa ja vielä lintuhäkki pitäis pestä. Niin ja ehdin tuossa hyvän tovin lukea kirjaakin ;) En siis ihan lähellä taivasta, mutta virkeä olo :)

Kadehdittavaa reippautta! :)
Meillä kaksi pientä potilasta niin olen itekin ottanut rennommin tänään. Tosin, lapset leikkineet ihanasti taistelematta keskenään joten olen saanut rauhassa lajitella pieniä vaatteita laatikoihin ja kohta pitäisi pinnasänky siirtää makkariin ja käydä hakemassa vintiltä vauvan vaatteet ja laittaa niitä pikkuhiljaa pesuun niin ovat sitten valmiina tulokasta varten.
Joskos mansikkavispipuuron tekis nyt kun pienempi nukahti päikkäreille. Ja isomman toiveesta parane pian-pannaria. :)

Ainoastaan ruoka tehtynä. Mitään muuta ei jaksa :( Raskaus väsyttää, niin henkisesti kuin fyysisesti vaikka asiasta iloitsenkin. Kevättä kohti vain niin mielikin piristyy!

Aamun edestakas sinkoilun jälkeen (eskareiden vienti, kerholaisen valokuvaus, ruokakauppa, laskunmaksu), petivaatteet pihalle, kaksi puhdasta koneellista pyykkiä kaappiin, lakanapyykki, lounas, pannaria välipalaksi....imurointi, pölyt ja lattioiden pesu....pari koiralenkkiä, pikkuinen unille...

Ja nyt katselen kun 4v on koiranomistaja ja kolme eskaria syö muroja keittönlattialla lautasilta. Ne on siis koiria ne muut :)

Muoks. Ja taivaalta tuntuu tämäkin ;)

Viimeksi muokattu:
Reippaita :)
Muistakaahan myös relata niin jaksaa taas puurtaa...

Minä olen vain silleen löysin rantein touhunnut. Kuitenkin tuo 2vuotiaskin vaatii seuraa niin ei voi koko aika siivoilla tai muuta. Pari kuppia teetäkin olen jo ehtinyt juomaan.
Äsken vaihdoin ne lakanat mutta sitä ennen sipaisin kasvonaamion naamaan kun muistin että minulla on sellaistakin kaapissa :)

ihanan reipasta porukkaa täällä!

Mä oon ollut ihan saamaton kun olis niin paljon sellasta projektihommaa (isojen kaappien järjestämistä, kirpparitavaroiden katsomista ja vielä muutaman epämääräisen pussukan tyhjäys muuton jäljiltä, joka oli siis kesällä...). Kämppä on suht sekasin kun kipeenä oltu, mutta sain sentään tehtyä lettutaikinan! Jahka tästä piristyy niin johan alkaa tapahtua :D

Kaupassa on käyty,ihana ilma kävellä,imuroitu,eilistä ruokkaa oli lounaaksi ja laitoin pyykit koneeseen ja
pesukoneen käyntiin,tässä palstailun ohessa viikannu pyykkiä.Kohta kahvi ja kääretorttutauko.=)

Viimeksi muokattu: