Sinulla on siis sunnitelmissa tehdä vaikutus erääseen palstalaiseen (@Echo) - pulla ja kirkko on varma yhdistelmä. Voisit toki vielä koristella pullat suklaalla.Leikkikää sievästi, Algoma lähtee paistamaan pullaa kirkolle.
Traumatisoitko itse kun isäsi tappoi lemmikkikanisi? Söisitkö kania nyt aikuisena?Sinulla on siis sunnitelmissa tehdä vaikutus erääseen palstalaiseen (@Echo) - pulla ja kirkko on varma yhdistelmä. Voisit toki vielä koristella pullat suklaalla.
Olen syönyt kaneja moneen kertaan, oikein hyvänmakuisia. Ja minulla on ollut kesäkaneja, jotka syksyn tullen päästin päiviltä ja laitoin ruoaksi, lapsetkin söivät hyvällä ruokahalulla.Traumatisoitko itse kun isäsi tappoi lemmikkikanisi? Söisitkö kania nyt aikuisena?
Ajatuksenakin ahdistava...Voi voi eikö Echo antanut römpsyä?
@-roosaruusa-Traumatisoitko itse kun isäsi tappoi lemmikkikanisi? Söisitkö kania nyt aikuisena?
Emmä nii helppo ooSinulla on siis sunnitelmissa tehdä vaikutus erääseen palstalaiseen (@Echo) - pulla ja kirkko on varma yhdistelmä. Voisit toki vielä koristella pullat suklaalla.
Siis ahdistava josAjatuksenakin ahdistava...
Tuota ensimmäistä taisin tarkoittaa, minun on kovin vaikea kuvitella sinua 25-vuotiaaksi aasialaisnaiseksi. Mutta voihan olla, että olet huijanut minua kaikki nämä palstavuodet, rakas 回声 (Huíshēng).Siis ahdistava jos
-annan
-en anna?
アジアの女性は本当に醜いTuota ensimmäistä taisin tarkoittaa, minun on kovin vaikea kuvitella sinua 25-vuotiaaksi aasialaisnaiseksi. Mutta voihan olla, että olet huijanut minua kaikki nämä palstavuodet, rakas 回声 (Huíshēng).
美是情人眼里出西施アジアの女性は本当に醜い
Ajia no josei wa hontōni minikui
Oli ihan miut asiat mielessä.Sinulla on siis sunnitelmissa tehdä vaikutus erääseen palstalaiseen (@Echo) - pulla ja kirkko on varma yhdistelmä. Voisit toki vielä koristella pullat suklaalla.
Kuvateksti:美是情人眼里出西施
Vaihdoit japaniin?Kuvateksti:
私はお金が大好きです
Kaupallinen yhteistyö: Storytel