pulkkamäki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin

Vieras
olimme eilen lasten kanssa laskemassa pulkaa melkein koko päivän. illalla juttelin ystävättären kanssa ruotsiin ja kerroin mitä olimme puuhanneet päivällä ja hän kysyi heti käyttikö te kypärät mäessä, miten te? käytättekö vai ei? itse en edes ole miettinyt edes et kypärät pitäis olla kun laskee pulkalla.

On mäkiä ja mäkiä. Meillä 4-vuotias käy silloin tällöin sellaisessa mäessä, jossa hänellä on kypärä. Tämä on läheisille soramontuille tehty mäenlaskualue, jossa on paljon laskijoita. Se on lisäksi jyrkkä ja vauhti nousee kovaksi.

Läheisen lekarin mäellä tai kotipihan mäessä ei mielestäni kypärää tarvitse, loivia pikkunyppylöitä kun ovat.

olimme eilen lasten kanssa laskemassa pulkaa melkein koko päivän. illalla juttelin ystävättären kanssa ruotsiin ja kerroin mitä olimme puuhanneet päivällä ja hän kysyi heti käyttikö te kypärät mäessä, miten te? käytättekö vai ei? itse en edes ole miettinyt edes et kypärät pitäis olla kun laskee pulkalla.

Meillä menty tilanteen mukaan tässä pulkkailussa. Riehakas ja uhakrohkeakin poika on käyttänyt kypärää isoissa mäissä (mm. Paloheinässä ja isossa metsäisessä lähimäesäkin).

En ole kyllä pulkkamäessä käyttäny kypärää itselläni enkä lapsilla, mutta jos oikein jäinen mäki on, niin eihän se pahitteeksi olisi. Meidän lähipuistossa yksi lapsi sai aivotärähdyksen, kun kaveri laski päälle ja kypärä olisi voinut auttaa, mutta varovainen pitää silti olla ja katsoa mistä laskee.

[QUOTE="minä";25400757]Meillä menty tilanteen mukaan tässä pulkkailussa. Riehakas ja uhakrohkeakin poika on käyttänyt kypärää isoissa mäissä (mm. Paloheinässä ja isossa metsäisessä lähimäesäkin).[/QUOTE]

ok, millaisia kypäriä? jääkiekko vai pyöräily?

Uusimmat

Yhteistyössä