pukisitteko jo toppapuvut leikki-ikäisille kun mittarissa -2C ?

• Viestiketjun aloittaja Mievaan
  • Ensimmäinen viesti
Meillä on kevyttoppis käytössä, mutta alimmainen kerros on ruskovillaa. Täälläpäin karttaa tuulee ainakin niin vietävästi! Talvipipot on jo kaivettu naftaliinista, kenkinä on viimetalvelta jääneet, jotka mahtuu vielä ilman villasukkaa.

ap
ostin noille eilen ihanat uudet toppapuvut ja kovin tekis mieli jo laittaa... mutta kun ne on hoidossa pph:lla ja toki kovin ulkona touhuavat ettei sitten päivällä tulis kuuma.

Villapuku+ohuempi haalari, olis mun valinta, niin voi päivällä jättää sen villapuvun välistä pois.
Ärsyttäviä vuodenaikoja nää, kun aamulla on melkein pakkasta ja päivällä voi olla 10 lämmintä! Kevät on vielä vaikeampi, kun todella aamulla voi olla 10 pakkasta ja päivällä yli 10 lämmintä

Meillä on toppavaatteet vielä varastossa, enkä ole vielä ajatellut niitä sieltä hakea..neidillä on aika ohut syyshaalari, eilen vasta oli sukkikset+housut ja kaks paitaa alla, enkä enempää laita tänäänkään vielä :whistle:
Tuo mennä viipottaa kokoajan, ei sillä ehdi kylmä tulla.

Niin, ei ole päiväkodissa, sinne varmaan jo laittaisin, kaksin kun ulkoillaan niin tullaan sit sisälle jos on kylmä.

Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Meillä on toppavaatteet vielä varastossa, enkä ole vielä ajatellut niitä sieltä hakea..neidillä on aika ohut syyshaalari, eilen vasta oli sukkikset+housut ja kaks paitaa alla, enkä enempää laita tänäänkään vielä :whistle:
Tuo mennä viipottaa kokoajan, ei sillä ehdi kylmä tulla.

Niin, ei ole päiväkodissa, sinne varmaan jo laittaisin, kaksin kun ulkoillaan niin tullaan sit sisälle jos on kylmä.
Näin täälläkin. Ei nuo ehdi kylmettymään (äiti kyllä :whistle: ) ja jos tulee kylmä, sisäleikit kutsuu.

suvi-tuuli
meillä reilu 1-v:llä fleecet välissä, välikausipuku, fleecemyssy, lapaset/rukkaset. päiväkodissa on.
mitä te ihmiset puette lapsillenne kun pakkasta on sen reilut 20 astetta???
muutenkin itse puen yleensä lapsen samaan tapaan kuin itseni eikä minulla vielä ole toppatakkia päällä...

mie
laitoin tolle 5veelle pojalle fleecehaalarin syksytakin ja housut. lämpöset rukkaset villasukat ja syksy kengät.. niin täällä oli nollakeli aamusta...
pitäsköhän jo siirtyä talvikenkiin?

Yhteistyössä