Pukisitko pojalle haalarin, jossa on punaista ja ruskeaa?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kyse on Jonathan toppahaalarista. Sopiiko mielestäsi pojalle punaruskea haalari?

http://www.saunalahti.fi/paivirai/ Tuolla linkissä kuva Tähti Jonathan haalarista. Yritän löytää haalarin, jota käyttää ensin tyttö ja myöhemmin poika.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä voisin pukeakin, jos olisi rahaa ostaa tollanen haalari. Mun mielestä punainen on hyvä väri pojalle!!

no ajattelin, et jos löytäisin jostain kosteussuojahaalarin, jonka voisin kierrättää isosiskolta pikkuveljelle. Haalarit on niin kalliita, et en haluaisi ostaa ensin tosi tyttömäistä ja sitten myöhemmin taas pojalle sopivaa. Monissa malleissa on vaaleanpunaista tai jotain muuta tyttömäistä ja niitä ei voi molemmilla käyttää. Ja näiden vaaleanpunaisten vaihtoehto tietyissä merkeissä on yleensä tosi poikamainen. Köyhä kun olen, ostaisin yhden kunnon haalarin, joka kestää kahdella lapsella.

Rika
Punainen väri käy oikein hyvin pojalle (tuossa haalarissahan sitä on vielä aika vähänkin). Meidän pojalla on punaisia vaatteita.
Vaaleanpunaista en kuitenkaan pojalla käyttäisi (kuin ihan kotioloissa), mutta tumman punainen sopii mainiosti.

vieras
Mut sit jos tytölle pukee vähänkin poikamaisen haalarin, niin siitäkin saa kuulla. Monien mielestä sininen on vain poikien väri. Mun mielestä ei ole.
Meillä oli viime talvena tytöllä kokonaan vaaleansininen toppapuku, Lassien haalari. Eikä kukaan maininnu, että olis ollu poikien vaate. Sopi tosi hyvin tytölle!

ap
Mä ostaisin sen sinisen version. Sopis paremmin tytölle sininen kuin pojalle punanen. Mutta mikäs siinä punaisessakaan, jos vaan poika suostuu päälleen laittaa.
Meiän tytöllä on nyt yksi sininen välikausihaalari ja siitä on sanottu, et on liian poikamainen tytölle.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
En pukisi. Mielummin pukisin tytölle sinisen haalarin ja ostaisin punaisen pipon, hanskat ja kengät.
Haalari, jossa on ruskea alaosa ja sinistä yläosassa ja siihen punainen pipo? Ei sovi mun mielestä yhtään. Vai tarkoititko nyt jotain muuta merkkiä kuin tätä Jonathania?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
En pukisi. Mielummin pukisin tytölle sinisen haalarin ja ostaisin punaisen pipon, hanskat ja kengät.
Haalari, jossa on ruskea alaosa ja sinistä yläosassa ja siihen punainen pipo? Ei sovi mun mielestä yhtään. Vai tarkoititko nyt jotain muuta merkkiä kuin tätä Jonathania?
En ajatellut tuota Jonathanin pukua. Mun kaverin tytöllä oli sininen haalari ja punaiset asusteet ja en edes tajunnut, että on poikien puku ennen kuin sanoi. Hänellä ei edes ole poikaa vaan oli kyllästynyt vaaleanpunaiseen ja punaiseen.

Yhteistyössä