Pukisitko lapsillesi?(linkki)

• Viestiketjun aloittaja järkkyä
  • Ensimmäinen viesti
Gluteus maximus
ei minun makuuni. ihmettelin miten ne oli niin muodottoman näköisiä. ne haalaritkin. Onko pesty väärin? En tiedä.

Hinnat aika uskomattomia. Eihän kukaan noilla hinnoilla osta -90 luvun vaatetta

Njaah... ja mites se meneekään... onko ne nyt 30 vuotta vanhoja ne hirveät venyneet räikeän väriset froteekittanat joita mammat kilvan ostaa jumalattomaan hintaan kun ne on NIIIII-IN IHANAAAA retroa :D Ikinä semmoisia lapsilleni pukisi.. vielä vähemmän ostaisi niitä vanhoja kuoseja jotka on otettu nyt uudestaan tuotantoon. Että toisen kauhistus on toisen aarre.. Osa noista haalareista voisi hyvinkin jossain rymyhommissa vielä mennä..

kaama-akka
no toki pukisin jos olisin aivan rahaton ja ilmatteeks saisin.. muuten en..
siis noista kuitenkin pyydetään muutamaa euroa, ja osa oli aivan varmasti 90 luvun alusta.. että en kyllä ihan oikeasti maksaisi mitään sellaisista..
ei tietenkään voi lasta/perhettä arvostella sen mukaan mitä päällensä pukee mutta mun mielestä on todella outoa että ihmiset säilöyttää noita vaatteita 10-20 vuotta ja sitten vasta pistää myyntiin, kun ihan muutamalla eurolla saa tän vuotisia tai ylipäätään 2000 luvun vaateita...

Alkuperäinen kirjoittaja Nocturne:
Moni varmaan pukisi kun ei muuta tarjolla niin ei vara nirsoilla. Miksi ihmisiä arvostellaan vaatteiden mukaan?
No on paljon muutakin mitä en ymmärrä :whistle:
Peesi.
Mä olen ilmaiseksi juuri tuollaisia vaatteita saanut ja kyllä olen vauvan päälle pukenut. Eikö se ole tärkeintä että vaatteet ovat lämpimät? :eek: Noin pienet kun kasvaa niin nopeaan niin en viitsi joka kuukausi kaupassa vaatteita ostella.. Hyvin meiän 4kk sällille tuntuvat kelpaavan.

kaamea-akka
ja mitä pitää vaatteelle tehdä että siitä tulee yhtä leveä kuin se on pitkä....??
tosi hienoa laittaa lapselle sellainen puku päälle4 mihin saa köyttää vyön ympärille että pysyy jotenkin oikein päin puvussa...

Yhteistyössä