Pukinkonttiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras1234
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras1234

Vieras
Mistä tykkää 8vuotiaat. Tämä tyttö kun ei kuulemma juurikaan leiki(?). Aika outoa koska kyllä minun kösityksen mukaan 8v. vielä leikkisi kuitenkin vaikka onkin jo koululainen. Nooh,mutta se on asia erikseen...

Mitä siis joulupukin konttiin? Emme viitsi mitään kyniä tms. kun syntymäpäivälahjaksi vein juuri maalaussetin. Viimevuonna ostin kaulakorun.mutta en kertaakaan ole sitä sen jälkeen edes nähnyt. Tykkää kuulemma lukea, mutta minkälaisia kirjoja sitten lukee.Ehdotuksia ja lahjaideoita kaipailen.

Suomalaisesta kirjakaupasta varmaan löytyy kivoja kirjoja tuon ikäisille, tai sitten jos et tiedä, mitä hänellä jo on, saa sieltä kivan näköisen lahjakortin, jolla voi sitten itse käydä valkkaamassa mieleisensä lahjan...

Alkuperäinen kirjoittaja jei:
Voisitko kysyä tytön äidiltä millaisista kirjoista tykkää ja mitä kirjoja mahdollisesti jo on tai on lukenut?

kysyinkin että minkälaisista kirjoista tykkää mutta ei osannut oikein sanoa. Tää lukuinnostus kun on tuore juttu, nyt kun on oppinut sujuvasti lukemaan. Mulla ei ole hajuakaan minkälaisia kirjoja tuonikäiset lapset lukee, kun ei varmaan vielä mitään HarryPottereita voi.

Vaikea sit on kirjoja kyllä ostaa jos ei mitään vinkkiä ole. Serkkuni alkoi lukea pottereita heti kun lukemaan oppi mutten niiden soveltuvuudesta en sen enempää tiedä. Mites olis kunnaksen kirjat kun nyt on tullut se uusi kirja ja sit ainakin siinä seitsemänveljestä kirjassa on enemmän lukemista vai onko liian lapsellisia kirjoja? Meillä noita taitaa lukea aikuisetkin kyllä. Tykkääkö hevosista? Yleensä eläimistä jos niihin liittyvän kirjan ostais?

Alkuperäinen kirjoittaja jei:
Vaikea sit on kirjoja kyllä ostaa jos ei mitään vinkkiä ole. Serkkuni alkoi lukea pottereita heti kun lukemaan oppi mutten niiden soveltuvuudesta en sen enempää tiedä. Mites olis kunnaksen kirjat kun nyt on tullut se uusi kirja ja sit ainakin siinä seitsemänveljestä kirjassa on enemmän lukemista vai onko liian lapsellisia kirjoja? Meillä noita taitaa lukea aikuisetkin kyllä. Tykkääkö hevosista? Yleensä eläimistä jos niihin liittyvän kirjan ostais?

Sempä takia aattelin että jos sattuisi paikalla olemaan samanikäisiä tyttölapsia jotka tykkäävät lukea. Mulla on vähän sama juttu, tuntuu että toiset on liian aikuismaisia ja sitten taas toiset liian lapsellisia :D

Yhteistyössä