Pukeutumisvinkkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaapuvaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaaapuvaa

Vieras
No niin. Siivosin vaatekaapin uuteen uskoon ja vein Konttiin 10 muovikassillista vaatteita. Nyt on 4 viikkoa aikaa hankkia uudet vaatteet, koska silloin palaan takaisin töihin.
Vaatekaapissa on vain t-paitoja (lähinnä mustia) ja parit farkut sekä R-collectionin collegetakki.
Vaatteiden valintaan vaikuttavia asioita:
- vartalo pönkäkkä, vähän ylipainoa, tasapaksu, hiukan löysää vatsaa jäänyt raskauskiloista
- pituus 160cm
- ylimääräiset kilot on takapuolessa ja vatsassa
- hiukset lyhyet ja ruskeat

Noilla vaatteilla pärjää alkuunsa töissäkin, mutta kysymys kuuluukin, että millaisia vaatteita/asuja pidätte? Siis semmoisia mitä viitsisi töissäkin pitää. Haluaisin jotain muutakin kuin vain farkut ja t-paita. Hameita en osaa pitää.

vaikea sanoa näkemättä kui pönäkkä olet, mutta mä olen 160cm pitkä ja löysää vatsan seudulla...

Mä käytän farkkuja ja sellasia paitoja, joissa kauluksessa joku kiva leikkaus tms.
Joskus tykkään pitää suoria housuja ja kauluspaitoja tai neuleita. Mustat suorat housut hoikentaa kummasti :)
Myös caprihousut kivoja näin kesällä.

mulla on ihan perus trikoopaitoja töissä,tai puuvilla. venekauluksella tai normaalilla ja pooloja.erillaisia toppeja myös,nyt on muotia ne topit joissa ei masu näy(ovat "pussimaisia" eivätkä vartalonmyötäisiä) ja samettifarkkuja,suoria housuja.

opettele niitä hameita käyttää..
me ollaan apn kanssa kun 2marjaa ja tänäkesänä pidin ekan kerran vuosiin hametta.
mulla on omasta mielestä rumat polvet,kääntyvät vähän sisäänpäin.ostin hameen joka just polveen asti,leveä vyötärökaitale=trimmaa löysää vatsanahkaa
samoin kannattaa kokeilla trikookankaista hameita!

Yhteistyössä