Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Kappas. Mun lehtijutussani oli juur aiheena miltä äiti näyttää.
Ja et miks äiti/nainen ei saa näyttää siltä miltä itse haluaa.
No totta kai jokainen SAA näyttää miltä haluaa. Eikä kyse ole ollenkaan siitä, onko joku äiti vai ei. Esim. siihen alkuperäiseen housuketjuun viitaten: mä vaan en oo koskaan nähnyt yhtään aikuista ihmistä, joka näyttäis tyylikkäältä pukeutuessaan samalla tavalla kuin takavuosina (omaan teiniaikaan) oli tapana ja muodikasta. Housut, jotka näytti vuosituhannen alkupuolella hyviltä teiniminän päällä, ei kerta kaikkiaan vaan enää näytä hyviltä. Niiden aika oli ja meni jo. Tällä ei oo mitään tekemistä iän, kilojen, vanhemmuuden tai orjallisen muodin seuraamisen kanssa. On säälittävää, että ihmiset ei älyä päivittää tyyliään, vaan pukeutuuvat, meikkaavat ja pitävät hiuksiaan "niin kuin silloin ennen".
No ei millään pahalla, mutta eipä nuo sunkaan vaattees (irkissä on katsonut kuvia) ole todellakaan sellaisia mitä edes vilkaisisin kaupassa. Jos sä kuvittelet itse olevas jotenkin tyylitajuinen niin vilkaisisin peiliin ja pitäisin itsestäni huolta.
Sulla on AINA aivan kauhea pakko päästä nakkaan jotain skeidaa nuorten(=lue todella nättien) ihmisten vaate tyyliin. Mitä sitten jos joku pukeutuu paljastavasti, mitä sitten jos joku käyttää minihametta tai toppia joka on aika avara? Onko se sulta jollakin tapaa pois? Siis en kysyis tätä muuten mutta olet aina näissä keskusteluissa huutelemassa paskaa, niin onko sulla huono itsetunto vai mikä sulla mättää?
Pitäskö ap:n siis pukeutua siten miten EI itse halua? Mä pukeudun vaikka siwan muovi pussiin kunhan itselläni on hyvä olo. Aivan sama mitä sun kaltaset vikisijät siittä sanoo. Ja minusta on säälittävää, arvostella muiden ihmisten ulkonäköä/pukeutumista, jos ei itse ole lähellekkään täydellistä.