Pukeutumisesta,pakko sanoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perhoinen84

Vieras
Mä ainakin tykkään näyttää hyvältä ja pukeutua juuri sellasiin vaatteisiin kuin haluan.Mua ei haittaa vaikka näyttäisin jonkun mielestä ikiteiniltä koska siltä musta tuntuu että sitä olen.
Mä rakastan joka aamu kun saa valkata vaatteita kaapista ja miettiä yhdistelmiä.Mua ei haittaa että mun housut on tiukat tai hieman seksikkäät.Mua ei haittaa että mun paita saattaa toisen mielestä olla liian paljastava.Mä pukeudun juuri miten haluan ja mä nautin täysin siitä että saan pukeutua sillä tyylillä millä tahdon.
Ja onko parempaa tunnetta kun kulkee kadulla ja tietää näyttävänsä hyvältä omasta mielestään? :p :D se siitä ja piste =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tämähän tuli selväksi sitten!!!

Ja pointti oli...

että mitä sitä kukaan puuttuu toisten pukeutumisiin ja arvostelee miten tulisi pukeutua.Jokainen pukeutuu vaikka jätesäkkiin jos siltä tuntuu ikään katsomatta =)

Mun mielestä pitää pukeutua miten itsellä on mukava olla. On päiviä et kiva laittaa huppari ja taas niitä tissipaitapäiviä. Sen huomaa kaikki millanen olo sulla on ittes kans, ryhti jne.. Ja se olo on musta tärkein. Mulla kaikki lähtee siitä et tukka hyvin kaikki hyvin :laugh:

Juuri näin. (Ja edelleen käytän niitä bootleg housuja ;) vaikka tulevathan ne taas muotiin, eli en ole enää 'so last season' :headwall: niinkun joku mua luonnehti tällä hymiöllä :o tässä taannoin.... )

Ja käytän tasan just niitä värejä mistä tykkään, sitä mustaakin, vaikka joku värianalyytikko sen multa kielsikin :D

kyllä kanssaeläjiä kanssa pitää ajatella ja vuosilukua ktsoessa sähän oot ihan teini vielä..ainaski minuun verrattuna.... :snotty: nii ja määki vedän kyllä sellaser remelit päälle että ei moni tän ikäinen....enkä osaa ees hävetä....nii että pue nyt ihan rauhassa ne tsiinsit päälles..

Miksi kerrot täällä mitä olet ostanut jos et kestä arvostelua siitä asiasta? Eiköhän ne mielipiteen kertomiset ole yhä vapaita ja tällä palstalla ei kohteliasta vaikenemista tunneta. En kyllä ymmärrä miksi olet siitä loukkaantunut vaikka mielestäni kerjäsit ns. verta nenästäsi.

tämä selvä. mutta ymmärrätkö myös sen, että laittaessasi tänne varta vasten kuvan uusista housuistasi et saa pelkkiä imartelevia kommentteja? kaikkien makuun ne ei passaa, mutta pääasia tietysti että itse niistä tykkäät.

Miksi kerrot täällä mitä olet ostanut jos et kestä arvostelua siitä asiasta? Eiköhän ne mielipiteen kertomiset ole yhä vapaita ja tällä palstalla ei kohteliasta vaikenemista tunneta. En kyllä ymmärrä miksi olet siitä loukkaantunut vaikka mielestäni kerjäsit ns. verta nenästäsi.

kyllä mä kestän arvotelua,mä en vaan tajua mikä vimma ihmisillä on puuttua toisten pukeutumiseen,kateellisuusko?
Joo verta nenästäni kaivoin,Gyllä... :laugh:

Niimpä. Aika ihme touhua jos jotkut motkottaa siitä miten pukeutuu. Mä haluan ainakin pukeutua naisellisesti, suht tyylikkäästi, enkä verkkarit jalassa painota meneen joka pv. On itelläki kivempi olo :D

Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:
tämä selvä. mutta ymmärrätkö myös sen, että laittaessasi tänne varta vasten kuvan uusista housuistasi et saa pelkkiä imartelevia kommentteja? kaikkien makuun ne ei passaa, mutta pääasia tietysti että itse niistä tykkäät.

toki ymmärrän jos ne ei muita miellytä mutta onko kukaan käskenyt sen ihmisen käyttää housuja joista ei tykkää ja minä tykkään?ja jos joku muu ei niistä tykkää niin on kauhea rikos jos käytän koska itse tykkään,tai jotain sinnepäin :D

Näinpä!

Tää on taas niitä juttuja, että mitä se kenellekään kuuluu, miten jkóku pukeutuu. Ja jos on jotain sanottavaa, niin sen voi sanoa asiallisestikin, kuten minä nyt teen: perhoisen tilaamat housut näyttivät kivalta, mutta ei mulle sopivilta :D
Mä en yleensäkään tajua, että miksi pitää nähdä vaivaa toisten asioista, mutta mä oonkin vaan mä :D

Alkuperäinen kirjoittaja .:
enpaskaakaan välitä mitämuut aattelee miun pukeutumisesta. en näytä yhenlapsen äidiltä ulkoisesti se siitä oon ylkeä siitä.

mustakaan ei ikinä uskota että olen äiti,meinaavat pyörtyy kun kuulevat että kahdelle lapselle äiti...ja aina luulevat alta 20v mua :ashamed: Mutta se pukeutuminen ei tee sitä että näytän nuoremmalta vaan kasvot :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:

kyllä mä kestän arvotelua,mä en vaan tajua mikä vimma ihmisillä on puuttua toisten pukeutumiseen,kateellisuusko?

Etkö usko että teki täällä kuka tahansa minkä tahansa aloituksen jostakin vaatteesta minkä on ostanut tai huoneesta jonka on sisustanut etteikö jokainen saisi myös niitä kommentteja että kauhea, ja hirveä ja en ikinä huolis. Miksi te tietyt tyypit luulette sitä aina kateudeksi jos joku ei oikeasti teidän tyylistänne tykkää? Jos joku hyvällä itsetunnolla varustettu nainen näyttää kuvan vaatteesta jonka on ostanut niin ei sillä kiusaa vähääkään vaikka kukaan muu ei siitä tykkäis. Älä tee niitä aloituksia jos et kestä kuulla, ihan ystävän neuvo.

jokainen pukeutuu niin kuin haluaa,mutta sanottakoon että ei tarvi silti nakinkuorta päälle laittaa jos ei kroppa sitä kestä vaan sen takia että on muotia :D siis näin yleisesti sanon.

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:

Etkö usko että teki täällä kuka tahansa minkä tahansa aloituksen jostakin vaatteesta minkä on ostanut tai huoneesta jonka on sisustanut etteikö jokainen saisi myös niitä kommentteja että kauhea, ja hirveä ja en ikinä huolis. Miksi te tietyt tyypit luulette sitä aina kateudeksi jos joku ei oikeasti teidän tyylistänne tykkää? Jos joku hyvällä itsetunnolla varustettu nainen näyttää kuvan vaatteesta jonka on ostanut niin ei sillä kiusaa vähääkään vaikka kukaan muu ei siitä tykkäis. Älä tee niitä aloituksia jos et kestä kuulla, ihan ystävän neuvo.

kyllä mä kestän,mä olen aika lepposa mamma :laugh: ei tää nyt katastroof ole mun elämässä ;)

Ja mun on vielä pakko tähdentää, että mikään ei ole karseamman näköistä kun noudattaa orjallisesti muotia :x kaikki värit ja mallit kun ei passaa kaikille, juur noi pillifarkutkin esimerkiksi... Ei tasan käy mun kinttuihini, vaikken mikään iso todellakaan ole. (mulla on tymäkät reiden ja niihin nähden tosi ohkaset kintut muuten- on meinaan karseen näköset mun jalassani... )

Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
jokainen pukeutuu niin kuin haluaa,mutta sanottakoon että ei tarvi silti nakinkuorta päälle laittaa jos ei kroppa sitä kestä vaan sen takia että on muotia :D siis näin yleisesti sanon.

joo en mäkään tahdo ymmärtää että liian pientä vaatetta,mutta jokainen tyylillään. Musta on tosi kiva kuitenkin nähdä että pyöreämmätkin ihmiset uskaltavat pukeutua rohkeesti "muodin" mukaan itselleen sopiva kokoisiin vaatteisiin. =)

Mä ainakin voin myöntää,että haluasin sellaisen vartalon,johon voisin ripustaa tuollaisia farkkuja etcetc. varmasti pukeutuisin myös seksikkäästi jne:)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Juuri näin. (Ja edelleen käytän niitä bootleg housuja ;) vaikka tulevathan ne taas muotiin, eli en ole enää 'so last season' :headwall: niinkun joku mua luonnehti tällä hymiöllä :o tässä taannoin.... )

samma här. Tosin mä edes yritä seurata trendejä vaan puen mistä tykkään ja mikä musta mulle sopii. Jos sit sattuu joskus olemaan muodista ulkona niin voivoi

Yhteistyössä