Pukeutumisesta,pakko sanoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
No eräskin kerta on kavereiden kanssa naureskeltu esim. baarissa naikkosille, jotka kuvittelee olevasa niin hemaisevia, jotta oikein... ja kun totuus on ihan muuta: miehet nauraa ja vittuilee päin naamaa (tiedän, koska mulla on paljon miespuolisia kavereita), mutta menneiden vuosien teinihuumassa elävät yli-ikäiset haahkat ei moista tajua, kun kaikki kapasiteetti menee "hyvältä" näyttämiseen. Mutta joo. Tyylinsä tosiaan kullakin.

Heh, sä oot kyllä viimenen ihminen jolla on VARAA nauraa toisten ulkonäölle, ei v*ttu voi olla totta :D :D :D

Kuvittelet pikkasen liikoja itsestä, siis pikkasen. Vuoden paras juttu. Täks :laugh: :laugh: :laugh:

Mä en luule yhtään mitään itsestäni. Vai mitä muka?

Mä tiedän, etten ole kaunis, ja mä tiedän, että mulla on ylipainoa. Senkin mä tiedän (ihan muilta saamieni kommenttien perusteella), että mulla on hyvä värisilmä ja osaan pukeutua tilanteen mukaan, silti oman tyylini säilyttäen.

Sitä paitsi - milläs kompetenssilla sä mun ulkonäöstäni ym. tulet sanomaan yhtään mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
[
No siinä ollaan samaa mietä, että ehdottomasti mieluummin teini kuin tantta. Jakkupuku-kukkahattutätiähän musta ei saa tekemälläkään. Ikinä.

Ei pahalla, mutta toi kukkahattutäti on just se, mikä mulle susta tulee mieleen.

Joo. No. Ei kannattais luulla niin paljon. Kannattais tietää.

No eräskin kerta on kavereiden kanssa naureskeltu esim. baarissa naikkosille, jotka kuvittelee olevasa niin hemaisevia, jotta oikein... ja kun totuus on ihan muuta: miehet nauraa ja vittuilee päin naamaa (tiedän, koska mulla on paljon miespuolisia kavereita), mutta menneiden vuosien teinihuumassa elävät yli-ikäiset haahkat ei moista tajua, kun kaikki kapasiteetti menee "hyvältä" näyttämiseen. Mutta joo. Tyylinsä tosiaan kullakin.

Heh, sä oot kyllä viimenen ihminen jolla on VARAA nauraa toisten ulkonäölle, ei v*ttu voi olla totta :D :D :D

Kuvittelet pikkasen liikoja itsestä, siis pikkasen. Vuoden paras juttu. Täks :laugh: :laugh: :laugh:

Mä en luule yhtään mitään itsestäni. Vai mitä muka?

Mä tiedän, etten ole kaunis, ja mä tiedän, että mulla on ylipainoa. Senkin mä tiedän (ihan muilta saamieni kommenttien perusteella), että mulla on hyvä värisilmä ja osaan pukeutua tilanteen mukaan, silti oman tyylini säilyttäen.

Sitä paitsi - milläs kompetenssilla sä mun ulkonäöstäni ym. tulet sanomaan yhtään mitään?

Mullakin on OMAT mielipiteeni, jotka myös varmasti saan avautua, vai oliko se oikeus vain sinulla?

Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
#punastuu#... Se raskauskuva ei oo hyvä... :whistle: :whistle: Näitkö sen? Muutenhan mä oon tosi hot :p :p :p Ja sä..... :heart: :heart: :heart:

En muista kattelinko mä sitä. :D :heart:

Se on hirvee, mutta siinä hetkessä tuntui hyvälle ottaa moinen kuva... Sulle tulee kohta FaceBookissa kutsu...:whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Kappas. Mun lehtijutussani oli juur aiheena miltä äiti näyttää.

Ja et miks äiti/nainen ei saa näyttää siltä miltä itse haluaa.

No totta kai jokainen SAA näyttää miltä haluaa. Eikä kyse ole ollenkaan siitä, onko joku äiti vai ei. Esim. siihen alkuperäiseen housuketjuun viitaten: mä vaan en oo koskaan nähnyt yhtään aikuista ihmistä, joka näyttäis tyylikkäältä pukeutuessaan samalla tavalla kuin takavuosina (omaan teiniaikaan) oli tapana ja muodikasta. Housut, jotka näytti vuosituhannen alkupuolella hyviltä teiniminän päällä, ei kerta kaikkiaan vaan enää näytä hyviltä. Niiden aika oli ja meni jo. Tällä ei oo mitään tekemistä iän, kilojen, vanhemmuuden tai orjallisen muodin seuraamisen kanssa. On säälittävää, että ihmiset ei älyä päivittää tyyliään, vaan pukeutuuvat, meikkaavat ja pitävät hiuksiaan "niin kuin silloin ennen".

Hehheh, ei mun teiniaikoina silloin 80-luvulla ainakaan noin mageita vaatteita käytetty. Neljänkympin puolivälissä ollaan ja aijai, kyl mä vaan käytän nuorekkaita vaatteita koska ne mulle sopii. Kauheeta jos MÄ laittaisin jotkut täti-kamppeet, sitten vois jo porukka säälien katsoakin.

Ei tyyli ole todellakaan ikäkysymys, se on lähinnä persoona-kysymys.

Sörhis ei näytäkään persoonalta, jolle sopisi mageet pöksyt. Ikäänsä en tiedä. Mutta vaikka ite olen jo "vanhahko", mulle noi pöksyt sopis ja taatusti tulis ihailevia katseita.. ehkäpä joku kateellinen naispuolinen saattaisi mulkaista ;)

En jaksa tähän aikaan koko ketjua lukee enkä sitä arvosteluketjuukaan... Mut vilkasin ja ihan kivalta ne mun mielestä näytti. Jos on kroppa, jolle tollanen housumalli sopii, niin mikäs siinä. Jos ei joku tykkää, niin ei sen o pakko pitää. Jokaisen oma asia se on miten tykkää pukeutua... Kummallisista asioista täällä tapellaan.

Olisin muuten aika täpinöissäni, jos joku päivä voisin tollaset pökät jalkaani pistää näyttämättä koomiselle... Kun on tuota löllöö kertyny. :ashamed: Ei ne tän hetkistä mun tyyliä ole, mut vois olla... Se kun vähän vaihtelee. :)

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
täällä oli silloin aikanaan hirvee haloo kun jotku pukeutu minarii, toppiin ja saappaisiin... kohua nosti lisää kun linkitin kuvani kyseisessä yhdistelmässä :laugh:

Niin oli, akat haukku miesten vamppaajiksi ja horoiksi :laugh: :D
Mä muistan sen yhden kommentin

"Onhan tollanen päällä kiva olla hiekkalaatikolla lapsen kanssa, kun isit kuolaa vieressä" Tää on niin hauska että mä muistan tuon varmaan aina :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
täällä oli silloin aikanaan hirvee haloo kun jotku pukeutu minarii, toppiin ja saappaisiin... kohua nosti lisää kun linkitin kuvani kyseisessä yhdistelmässä :laugh:

Niin oli, akat haukku miesten vamppaajiksi ja horoiksi :laugh: :D
Mä muistan sen yhden kommentin

"Onhan tollanen päällä kiva olla hiekkalaatikolla lapsen kanssa, kun isit kuolaa vieressä" Tää on niin hauska että mä muistan tuon varmaan aina :D :D

:laugh: :laugh: :laugh:

kyllä ne isit kuolaa vaikka olisi farkut ja toppi :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
No tämähän tuli selväksi sitten!!!

Ja pointti oli...

että mitä sitä kukaan puuttuu toisten pukeutumisiin ja arvostelee miten tulisi pukeutua.Jokainen pukeutuu vaikka jätesäkkiin jos siltä tuntuu ikään katsomatta =)

muuten kommentoimatta..mutta toi viimeinen lause kun muistettaisiin sitten kaikkien kohdalla. Mitä pirua se kelleen kuuluu miten pukeutuu.
Kunhan pukeutuu ns. ikänsä mukaisesti ja tilanteen vaatimalla tavalla(ettei 50v:nä pistä persvako housuja).

Mua kyllä joskus mielessäni naurattaa joidenkin asuvalinnat. Mutta sehän vaan todistaa, että valinta on onnistunut kun kantajalla on hyvä mieli ja katselijaakin naurattaa :laugh:
Se olisikin paha jos alkaisi mielessään itkettämään.

täysi peesi!!!!!!
mietihhän eka mitä kertoilet

Yhteistyössä