Pukeudutteko/meikkaatteko koulun päättäjäisiin ym.vastaaviin tilaisuuksiin??

  • Viestiketjun aloittaja jee jee
  • Ensimmäinen viesti
jee jee
Laitoinpahan merkille ku tytön eskarikirkossa olin ettei mammat
pahemmin olleet kattoneet mitä päälleensä laittoivat tai millanen se naamataulu on!!
Miksi ei voi pukeutua niin kuin tällaseenkin tapahtumaan,ainakin luulis että normisti pukeudutaan?
Vai onko nyt sitte syynä se että asutaan tuppukylässä ni sama miltä näyttää,en tiedä...
Osa lapsistakin oli verkka-/maastohousuissa :O
Hohhhoijaa!!

Ite ainakin haluan pukeutua vähän parempiin sen kerran ku on joku tällanen tapahtuma,suurin osa näemmä ei viiti paljo energiaa haaskata.



 
nora
muuten kuljen kyllä melkeen millasissa rytkyissä vaan, mutta kyllä juhliin laitetaan aikuisillekin siistit vaatteet. pukeutuuhan pienet tytötkin juhlissa mekkoon... :) ainakin meilläpäin...


 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:
No en mä mitä juhlapukua/iltapukua laita, mutta suorat housut, kaunis paita/paitapusero, korut, siisti meikki ja kampaus.
Just tällasta meininkiä tarkotan.
Jäi niin mieleen ku eräillä oli arkinen t-paita ja farkut..
Ihan niin kuin näille ihmisille olisi täysin yhdentekevää nämä tilaisuudet...
 
Mä laitan jotain "siistiä arkivaatetta" ja yritän ehtiä vilkaisemaan peiliin ennen juhliin menoa. Tällä kertaa mulla oli tytön juhlissa tunika ja farkut, pojan juhlissa suorat housut ja musta paita.
Lapsilla on aina jotain kivaa päällä joulu- ja kevätjuhlissa.
 
akka
laitan hiukset tytön koulun kevätjuhliin ja meikkaan. laitan siistimmät vaatteet, mutta en ylipukeudu siis en laita ihan liian juhlavaa vaan siistit ja ns. pyhä vaatteet. huomenna oranssi tunika, pitsiä sun muuta, valkoiset farkut, korkkarit.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No on joillain murheet:( Mutta pitäähän se tietysti mielen virkeänä kun saa muita arvostella!
Ihan sama tuli mieleen.

Ite olen just lähdössä kevätjuhliin, mutta en mä kyllä vaivaa päätäni muiden ihmisten pukeutumisilla pätkääkään, vaan menen sinne nauttimaan lapseni juhlasta.

Joskus tulee mieleen et mahtaako nää muiden arvostelijat osata nauttia lainkaan lapsensa juhlasta, ku on niin paljon muuta tutkailtavaa.
 

Yhteistyössä