Pukeudutaanko teillä juhlavasti jouluna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä 1,5v tytölle laitetaan tonttumekko ja tonttulakki saunan jälkeen. Itse ollaan ihan arkivaatteissa. Tänä vuonna vietetään joulua ihan kotona kolmisteen.

[QUOTE="vieras";27753050]tietenkin pukeudutaan,me mistään maalta olla.[/QUOTE]

Heh, me ollaan :D

Mulla on päällä pyjama, villasukat ja villatakki. Nuorimmaisella (9v) kalsarit ja angrybirds-tossut jotka sai paketista. Oli sillä hetken uusi kylpytakkikin, mutta sen kanssa tuli kuuma. 11-v kokoaa legoja keittiössä kylpytakki päällä ja AB- tossut jalassa :D

Ja kyllä, meillä jaettiin jo lahjat. :)

Nojoo. Tai no vauvalle tonttupuku, itse laitan tänä vuonna vaan trikoisen kietaisumekon ja sukkikset, imetysvaatteita ei oikeen juhlavampia ole. Miehelle just silitin kauluspaidan ja suorat housut. Sukuloimaan mennään.

Tottakai. Juhlaan pukeudutaan aina juhlavasti. En ymmärrä ollenkaan näitä, jotka laittaa jouluruuat, tekevät joulusiivoukset, koristelevat kodin ja sitten kuitenkin juhlaa vietetään jossain pyjamassa tai verkkareissa. Ja selityksenä on se, että kun ollaan vaan oman perheeen kesken. Just. Näillä perheillä varmaan ne juhlavaatteet häissä tms on ne farkut ja puhdas flanellipaita, kesällä sortsit-sukat-sandaalit tai jotain muuta yhtä juhlavaa, -lippis toki kruunaa sen tyylin.

Ei pukeuduta todellakaan ikinä jouluna mihinkään juhlavaatteisiin :D
Vietetään aina joulua vaan oman perheen kesken ja meidän mielestä koko joulun juju on just siinä, että saa ottaa rennosti <3 Mä tulisin hulluksi jossakin jäykässä sukulaisjoulujuhlassa, missä pitäis olla kovat kaulassa kaikilla... Nyt on joulu, eikä mitkään hautajaiset prkl :D

joulu on se ainoa juhlapäivä kun kuuluu pukeutua mukavaan neuleeseen ja olla rennosti. ;) Toki siististi, mutta ei tietenkään mihinkään juhlavaatteisiin! Emme me noin juntteja ole. :D

ehkä jos me lähdettäis jonnekkin,voisin laittaa jotain "vähän parempaa"mutta en siltikään mitään ihan kunnosn ykkös juhlavaatteita (siis jos mentäis sukulaisille) mutta joo asiaan...me ollaan joulu ihan vaan kotona perheen kesken,rentoudutaan ja nautitaan,syödään hyvin...ja asu sen mukainen,rennot vaatteet,mulla tällä hetkellä ihanat tummansiniset flannelli yöhousut missä tähtiä,ja rento trikoopaita :D

Tottakai. Juhlaan pukeudutaan aina juhlavasti. En ymmärrä ollenkaan näitä, jotka laittaa jouluruuat, tekevät joulusiivoukset, koristelevat kodin ja sitten kuitenkin juhlaa vietetään jossain pyjamassa tai verkkareissa. Ja selityksenä on se, että kun ollaan vaan oman perheeen kesken. Just. Näillä perheillä varmaan ne juhlavaatteet häissä tms on ne farkut ja puhdas flanellipaita, kesällä sortsit-sukat-sandaalit tai jotain muuta yhtä juhlavaa, -lippis toki kruunaa sen tyylin.

Meillä ollaan jouluna mukavissa vaatteissa, vaikka sitten yöppärissä jossa siltä tuntuu mutta juhliin pukeudutaan kyllä hyvin, esim. hautajaisissa pojalla (8-v.) oli puku liivin kera, ja asianmukaiset mustat nahkakengät, kelpaako?

Ei pukeuduta juhlavasti. Ollaan kotona perheen kesken (minä, mies kaksi teinipoikaa) ja joulun tarkoitus on meille rentoutua yhdessä, nauttia kun ei ole kiirettä mihinkään, eikä tarvi laittautua. Täällä löhöän viltin alla olohaalarissa ja paksuissa villasukissa, ihanaa! :D Jos lähdettäis jonnekin sukulaisiin, niin sitten puettais jotain parempaa päälle. Ja juhliin osaamme kyllä pukeutua juhlan mukaan. :)

Pitääkö tästä(kin) asiasta tulla riitaa? Toiset pukeutuu, toiset ei. Hyvä että jokainen tekee niin kuin itselleen parhaaksi näkee. Minkä ihmeen takia kaikkien pitäis olla samanlaisia tässäkään asiassa. Jotkut oiken vihastuvat siitä kun toinen toimii eri tavalla kuin itse :D. Eikö se ole vähän koomista?

Minunkaan mielestäni tästä ei kuulu riitaa aikaiseksi saada. Jokainen tekee tyylillään, oman makunsa mukaan. Toiset nauttii rennoista oloasuista, toiset taas juhlavaatteista.

Taitaa ne juhlavaatteet kuitenkin kiristää, kun harvemmin rentoilijat juhlavia arvostelee, yleensä toisinpäin. :D

Mukavaa js juhlavaa joulua kaikille asusta riippumatta!

Te, ketkä olette joulun perheen kesken verkkareissa, laitetteko meikkiä ja hiukset? Vai oletteko ihan sen näköisiä kuin herätessä tai suoraan saunasta? Itse olen vielä aamulookissa yökkärissä, mutta saunaan olen menossa ja sen jälkeen laitan siistimpää päälle, meikkaan jne. Onhan se omankin perheen kivempi olla, jos äiti ei ole ihan roskiksesta nousseen näköinen :) Toki teitä luonnonkauniitakin on, mutta itse en kuulu siihen porukkaan :)

[QUOTE="utelias";27753212]Te, ketkä olette joulun perheen kesken verkkareissa, laitetteko meikkiä ja hiukset? Vai oletteko ihan sen näköisiä kuin herätessä tai suoraan saunasta? Itse olen vielä aamulookissa yökkärissä, mutta saunaan olen menossa ja sen jälkeen laitan siistimpää päälle, meikkaan jne. Onhan se omankin perheen kivempi olla, jos äiti ei ole ihan roskiksesta nousseen näköinen :) Toki teitä luonnonkauniitakin on, mutta itse en kuulu siihen porukkaan :)[/QUOTE]en meikkaa tai laita hiuksia normaalistikaan joten miksi joulu olisi poikkeus.

Yhteistyössä